Тема: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)
Трохи побомбить.
Я сео-спеціаліст, працюю рік, компанія досить гарна, знаю досить багато, маю сертифікат в Аналітиці, майже закінчену вищу освіту в програмуванні, відповідно багато досить розумних людей у оточенні.
Але як іноді бісять клієнти. Я думаю кожен спеціаліст мав досвід з "розумними" клієнтами, які десь щось чули і вже вважають себе спеціалістами. І цим самим заважають працювати. Просиш(ну не я, а наші проджекти), що при якихось змінах на сайті попереджати, узгоджувати...ні! Ми все самі зробимо, зламаємо роботу попередніх трьох місяців(а то і взагалі все), а потім дивуємось чому нема результатів. Ось так нещодавно один із клієнтів вирішив змінити дизайн сайту. Порушивши всю структуру, не налаштувавши редиректи...Мене аж тіпати почало.
Або програмісти) Люди, ну будьте трошки розумними. Просиш зробити по одному, роблять по іншому або взагалі кажуть "це не можливо зробити". Наприклад, "закрийте такі-то сторінки від індексації" або "зробіть по отаким фільтрам статичну сторінку". На перше отримую закритий сайт від індексації, на друге слова "це неможливо". Чому я, сео-спеціаліст, повинна пояснювати програмісту як зробити те чи інше??
От поясніть мені цю логіку.