Тема: DirectX 9 крива текстура.
Думав зробити бродилку на С++ з використанням DirectX.
Рендер зробити змiг а вот текстуру нi.
Ну як хтось знатиме що не так то скажiть.
Текстура (скрин з фотошопу)
Те що D3D показав
Ну I код.
struct CUSTOMVERTEX { D3DVECTOR pos; DWORD color; D3DXVECTOR2 uv; }; // Texture coordinates };
struct Facet {
CUSTOMVERTEX a;
CUSTOMVERTEX b;
CUSTOMVERTEX c;
CUSTOMVERTEX d;
};
std::vector< Facet > m_Vertices;
std::vector< DWORD > m_Indices;
m_Vertices.push_back({
{ pX + -0.5f, pY + 0.5f, pZ + -0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 1.0f, 0.0f }, },
{ pX + -0.5f, pY + 0.5f, pZ + 0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 1.0f,1.0f }, },
{ pX + 0.5f, pY + 0.5f, pZ + -0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 0.0f, 1.0f }, },
{ pX + 0.5f, pY + 0.5f, pZ + 0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 0.0f, 0.0f }, }
});
m_Indices.push_back(index);
index += 1;
m_Indices.push_back(index);
index += 1;
m_Indices.push_back(index);
m_Indices.push_back(index);
m_Indices.push_back(index - 1);
index += 1;
m_Indices.push_back(index);
index += 1;
{ 1.0f, 0.0f }, },
{ 1.0f,1.0f }, },
{ 0.0f, 1.0f }, },
{ 0.0f, 0.0f }, }
Цi значення я спочатку спробував зробити як на картинцi а потiм просто на рандомi писав.
PS: Не знаю чи це можна вiднести до роздiлу "Розробка iгор".
Бо в мене тут проблема швидше з моделями.
Ну але якщо не там створив то вибачаюся.