1

Тема: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Трохи колись ще за живих мамонтів я писав простенькі ігри для Радіо-РК86, а потім для ZX-Spectrum і наостанок написав на Турбо-Паскалі декілька ще під DOS... Тоді все це робилося на низькому рівні і дуже заморочливо, хоча й цікаво. Потім далі склалось враження, що ігри (особливо простенькі) практично неможливо монетизувати і далі я переключився на прикладне програмування, а закінчив тим, що повністю погрузився у веб.

І хоча зараз повністю зав'язаний на роботі у вебі (PHP+Javascript), в душі іноді просинається бажання написати якусь іграшку. Звісно, зараз писати все з нуля на низькому рівні, використовуючи, скажімо C, безглуздо, коли повно різноманітних рушіїв для геймдеву. Та от швидко войті-вайті, всмислі в геймдев, якось не вдається... По-перше великий дуже вибір рушіїв, складно зробити правильний вибір, по-друге, часто-густо якось просто не вдається самотужки все це осилити. Трошки лякає мене пітоноподібний синтаксис (тому GoDot не дуже подобається), тож я б більше волів би до чогось сішноподобного, оце ж нещодавно почав вивчати C#, кілька хеловордів вже написав. Спробував встановити моногейм, наче й встановив, але щось зовсім нічого не зрозумів, як на ньому щось писати...

Тож хотів поцікавитись, чи нікому не потрібен в команду в якийсь проект такий собі шалтай-болтай, щоб копався у вашому коді, задавав дурні запитання та відволікав від роботи? Ну, а в якості бонусу час від часу я можу виконувати якусь рутинну роботу, по типу роздублювати якийсь код, понабивати якийсь текст, створити переклади (прості - англ., рос., укр.) в язикові файли і т. п.

Крім вище названих мінусів, є ще один - на все про все я можу виділяти десь по 2-3 години на тиждень, принаймні до моменту, коли в мене можливо з'явиться якась комерційна зацікавленність... або мене просто звільнять з поточної роботи :)

Ну, отаке... може це дурні якісь пориви душі, то критикуйте... якщо переконаєте, то ще на кілька років закину цю ідею в довгу шухляду...

Подякували: ostap34PHP, 221VOLT, lera.kosianchuk3

2

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Починайте з матану і простих іграшок. Хочаб по годині на день (можна й менше, якщо ви вмієте швидко перемикатися) думайте не про код, а про основи комп'ютерної грахвіки. Я теж маю потяг до геймдеву і пишу різне ігроподібне мовою processing.

Подякували: 221VOLT, LoganRoss, ostap34PHP, flatliner, leofun015

3

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

телеграмом користуєтесь?

4 Востаннє редагувалося LoganRoss (30.08.2017 18:38:02)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Згідний з паном індусом. Без матану в геймдеві нікуди. Сам займався, та і зараз у вільний час клепаю якісь іграшки.
Для ігор рекомендував би С++. Спочатку я починав з DirectX бібліотеки + WinAPI, щоб зрозуміти принципи рендерингу і графічної фізики (маю на увазі лінійну алгебра і геометрію). Легко не було. Це ж геймдев.
Потім можна переходити до рушіїв. Мені подобається Unreal Engine.
А то будь-який школяр може наліпити на юніті якусь абракадабру. Так що без бази до рушіїв нема чого лізти.

Ще варто глянути на OpenGL як альтернативу дірексу.

Туторіалів є багато.

Подякували: 221VOLT, 0xDADA11C7, leofun01, ostap34PHP4

5

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

У мене є кілька починань якраз з пітоноподібним синтаксимом (власне, саме і є Python). Якщо хочеться, можете долучитися, є на Гітхабі. Але ніякої копійки за це не буде :)

6

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

LoganRoss написав:

Для ігор рекомендував би С++. Спочатку я починав з DirectX бібліотеки + WinAPI, щоб зрозуміти принципи рендерингу і графічної фізики (маю на увазі лінійну алгебра і геометрію). Легко не було. Це ж геймдев.
Потім можна переходити до рушіїв. Мені подобається Unreal Engine.
А то будь-який школяр може наліпити на юніті якусь абракадабру. Так що без бази до рушіїв нема чого лізти.

Так до геймдеву можна ніколи і не добратись.

Не слухайте його. Ліпіть свою абракадабру.

Подякували: FakiNyan, flatliner, 0x9111A, ostap34PHP4

7

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

то якщо ви хочете створювати ігрові рушії, то слухайте пана LoganRoss'а
а якщо хочете створювати ігри, то слухайте пана quez'а

Подякували: flatliner1

8

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Якщо у вас сильні знання PHP/JS, то ігри можна кліпати і в вебі.
Ви створюєте собі проблеми на рівному місці.

Подякували: ostap34PHP, flatliner, 221VOLT3

9 Востаннє редагувалося /KIT\ (05.07.2021 12:47:28)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

`

10 Востаннє редагувалося FakiNyan (30.08.2017 21:13:05)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

/KIT\ написав:

А якщо хочеться робити standalone ігри, беріть Unity 5, на ньому є JS (повільніше за С#, але він є і працює)

але на c# в рази більше ліб і плагінів, а ще, якщо ви загуглите - як зробити то-то в юніті - то в 99% випадках нагуглите c# код

Подякували: ostap34PHP1

11

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

/KIT\ написав:

А якщо хочеться робити standalone ігри, беріть Unity 5, на ньому є JS (повільніше за С#, але він є і працює)

або якщо не standalone, а на android, чи на iphone, чи для вебу, чи для фейсбуку, чи для ще чого-небудь, то теж беріть юніті
озьдо список платформ
https://unity3d.com/unity/features/multiplatform

Подякували: flatliner1

12

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

221VOLT написав:

телеграмом користуєтесь?

Ні, скайп, жаббер, аська :)

Якщо дуже треба - встановлю...

13

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Master_Sergius написав:

У мене є кілька починань якраз з пітоноподібним синтаксимом (власне, саме і є Python). Якщо хочеться, можете долучитися, є на Гітхабі. Але ніякої копійки за це не буде :)

Ви й зараз продовжуєте над ними працювати чи колись починали й покинули? Про копійки я поки що особливо не думаю... можливо в майбутньому, просто мало часу на проекти "для душі"... Якби вдалося сумістити, то було б класно, але то не зараз про це.

14

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

FakiNyan написав:
/KIT\ написав:

А якщо хочеться робити standalone ігри, беріть Unity 5, на ньому є JS (повільніше за С#, але він є і працює)

або якщо не standalone, а на android, чи на iphone, чи для вебу, чи для фейсбуку, чи для ще чого-небудь, то теж беріть юніті
озьдо список платформ
https://unity3d.com/unity/features/multiplatform

Unity наче пропрієтарний? От що ще, так це не хотілося б користуватися всякими кряками... в ідеалі, якби це був Open Source.

Подякували: leofun011

15 Востаннє редагувалося /KIT\ (05.07.2021 12:47:40)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

`

16

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

bvn написав:
FakiNyan написав:
/KIT\ написав:

А якщо хочеться робити standalone ігри, беріть Unity 5, на ньому є JS (повільніше за С#, але він є і працює)

або якщо не standalone, а на android, чи на iphone, чи для вебу, чи для фейсбуку, чи для ще чого-небудь, то теж беріть юніті
озьдо список платформ
https://unity3d.com/unity/features/multiplatform

Unity наче пропрієтарний? От що ще, так це не хотілося б користуватися всякими кряками... в ідеалі, якби це був Open Source.

бісять такі закидони, ніби ви зробите якусь мегапопулярну гру, котра дасть вам багато грошей, і через ту пропрієтарність вам доведеться віддати частку до юніті, або можна подумати, що якби воно б було оупен соурс, то ви б подивились код і щось би там зрозуміли...

Подякували: NaharD, ostap34PHP2

17

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

В опенсорсному коді можна хоч щось зрозуміти, на відміну від.

Подякували: leofun011

18

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Комп'ютерна грахвіка це чорна магія (наочний приклад), тому зрозуміліше від відкритих джерельних кодів макаці не стане, яка далі арихметики не просунулася.

Подякували: FakiNyan, 221VOLT, leofun013

19

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

0xDADA11C7 написав:

Комп'ютерна грахвіка це чорна магія (наочний приклад), тому зрозуміліше від відкритих джерельних кодів макаці не стане, яка далі арихметики не просунулася.

Ага, а в движку тільки графіка і є, ну да.

20

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

0xDADA11C7 написав:

Комп'ютерна грахвіка це чорна магія (наочний приклад), тому зрозуміліше від відкритих джерельних кодів макаці не стане, яка далі арихметики не просунулася.

Прихований текст

і оце найгірше, що підходящий туторіал, або книгу, або що-небудь по всій цій математиці фіг зрозумієш, тут або народжуєшся з мозком оптимізованим під все це, або сидиш сам і читаєш книжки, котрі були написані людиною з оптимізованим мозком для людей з оптимізованим мозком, в надії на те, що після сотого разу перечитування одного й того самого в тебе з'явиться якась світла думка про те, як це все працює
ех.. якби мав супер сили, то вбивав би розумніших за мене людей..

Подякували: sensei, NaharD2