Тема: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)
Трохи колись ще за живих мамонтів я писав простенькі ігри для Радіо-РК86, а потім для ZX-Spectrum і наостанок написав на Турбо-Паскалі декілька ще під DOS... Тоді все це робилося на низькому рівні і дуже заморочливо, хоча й цікаво. Потім далі склалось враження, що ігри (особливо простенькі) практично неможливо монетизувати і далі я переключився на прикладне програмування, а закінчив тим, що повністю погрузився у веб.
І хоча зараз повністю зав'язаний на роботі у вебі (PHP+Javascript), в душі іноді просинається бажання написати якусь іграшку. Звісно, зараз писати все з нуля на низькому рівні, використовуючи, скажімо C, безглуздо, коли повно різноманітних рушіїв для геймдеву. Та от швидко войті-вайті, всмислі в геймдев, якось не вдається... По-перше великий дуже вибір рушіїв, складно зробити правильний вибір, по-друге, часто-густо якось просто не вдається самотужки все це осилити. Трошки лякає мене пітоноподібний синтаксис (тому GoDot не дуже подобається), тож я б більше волів би до чогось сішноподобного, оце ж нещодавно почав вивчати C#, кілька хеловордів вже написав. Спробував встановити моногейм, наче й встановив, але щось зовсім нічого не зрозумів, як на ньому щось писати...
Тож хотів поцікавитись, чи нікому не потрібен в команду в якийсь проект такий собі шалтай-болтай, щоб копався у вашому коді, задавав дурні запитання та відволікав від роботи? Ну, а в якості бонусу час від часу я можу виконувати якусь рутинну роботу, по типу роздублювати якийсь код, понабивати якийсь текст, створити переклади (прості - англ., рос., укр.) в язикові файли і т. п.
Крім вище названих мінусів, є ще один - на все про все я можу виділяти десь по 2-3 години на тиждень, принаймні до моменту, коли в мене можливо з'явиться якась комерційна зацікавленність... або мене просто звільнять з поточної роботи
Ну, отаке... може це дурні якісь пориви душі, то критикуйте... якщо переконаєте, то ще на кілька років закину цю ідею в довгу шухляду...