1

Тема: API функції

Мені в універі дали написати курсову з використанням API функцій. Тему дозволили вибрати довіьно. З API функціями працюю перший раз, мав по них пару лабораторних. Які б ви теми підкинули. І як взагальному в сі їх добре застосовувати...

2 Востаннє редагувалося Chemist-i (30.04.2013 18:08:11)

Re: API функції

До чого АПІ?

3

Re: API функції

Якщо мова про Win API, то напиши гру.

Створюєш вікно.

Прихований текст
#include <windows.h>

/*  Declare Windows procedure  */
LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

/*  Make the class name into a global variable  */
char lpClassName[ ] = "WindowsApp";

int WINAPI WinMain (HINSTANCE hThisInstance,
                    HINSTANCE hPrevInstance,
                    LPSTR lpCmdLine,
                    int nCmdShow)

{
    HWND hwnd;               /* This is the handle for our window */
    MSG messages;            /* Here messages to the application are saved */
    WNDCLASSEX wincl;        /* Data structure for the windowclass */

    /* The Window structure */
    wincl.hInstance = hThisInstance;
    wincl.lpClassName = szClassName;
    wincl.lpfnWndProc = WindowProcedure;      /* This function is called by windows */
    wincl.style = CS_DBLCLKS;                 /* Catch double-clicks */
    wincl.cbSize = sizeof (WNDCLASSEX);

    /* Use default icon and mouse-pointer */
    wincl.hIcon = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);
    wincl.hIconSm = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);
    wincl.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW);
    wincl.lpszMenuName = NULL;                 /* No menu */
    wincl.cbClsExtra = 0;                      /* No extra bytes after the window class */
    wincl.cbWndExtra = 0;                      /* structure or the window instance */
    /* Use Windows's default color as the background of the window */
    wincl.hbrBackground = (HBRUSH) COLOR_BACKGROUND;

    /* Register the window class, and if it fails quit the program */
    if (!RegisterClassEx (&wincl))
        return 0;

    /* The class is registered, let's create the program*/
    hwnd = CreateWindowEx (
           0,                   /* Extended possibilites for variation */
           lpClassName,         /* Classname */
           "Windows App",       /* Title Text */
           WS_OVERLAPPEDWINDOW, /* default window */
           CW_USEDEFAULT,       /* Windows decides the position */
           CW_USEDEFAULT,       /* where the window ends up on the screen */
           544,                 /* The programs width */
           375,                 /* and height in pixels */
           HWND_DESKTOP,        /* The window is a child-window to desktop */
           NULL,                /* No menu */
           hThisInstance,       /* Program Instance handler */
           NULL                 /* No Window Creation data */
           );

    /* Make the window visible on the screen */
    ShowWindow (hwnd, nCmdShow);

    /* Run the message loop. It will run until GetMessage() returns 0 */
    while (GetMessage (&messages, NULL, 0, 0))
    {
        /* Translate virtual-key messages into character messages */
        TranslateMessage(&messages);
        /* Send message to WindowProcedure */
        DispatchMessage(&messages);
    }

    /* The program return-value is 0 - The value that PostQuitMessage() gave */
    return messages.wParam;
}


/*  This function is called by the Windows function DispatchMessage()  */

LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
    switch (message)                  /* handle the messages */
    {
        case WM_DESTROY:
            PostQuitMessage (0);       /* send a WM_QUIT to the message queue */
            break;
        default:                      /* for messages that we don't deal with */
            return DefWindowProc (hwnd, message, wParam, lParam);
    }

    return 0;
}

Потім обробляєш WM_PAINT. Там щось малюєш. Треба зробити таймер, щоб малювали лише коли потрібно, наприклад, 40 разів на секунду. Коли навчися малювати - додаєш простеньку логіку - і маєш гру:)

4

Re: API функції

LeoDevel написав:

Мені в універі дали написати курсову з використанням API функцій. Тему дозволили вибрати довіьно. З API функціями працюю перший раз, мав по них пару лабораторних. Які б ви теми підкинули. І як взагальному в сі їх добре застосовувати...

API = Application Programming Interface. Себто апі - це певний набір інструментів програмного характеру. WinAPI - стандартні функції та інші сутності самої вінди, яка-небудь бібліотека - теж апі.
Тож або ви недоговорили, або вам. :)

Голий вінапі - не конче файна тема для програмування (якщо тільки ви не хаком вінди займаєтеся). Не скажу, що сотні годин вивчення вінапі зашкодили моєму здоров'ю, але зараз я швидше би писав на WTL (обгортка над вінапі), ніж на власне вінапі. :)

Імго, на чистому вінапі найсмачніше - покопатися у чомусь низькорівневому. У нас колись викладач із цікавості якимось чином витягав функції ядра вінди через покажчики, користуючи вінапі. Зокрема, то була функція розгортання консолі на весь екран програмним шляхом... :)

5

Re: API функції

Вивчаєм WinAPI...,будем щось пробувати....
Про результати напишу, не знаю чи получеться щось з грою...

6

Re: API функції

Імго, підійшла би ідея якої-небудь програмки для діагностики стану компа/упорядкування даних/ололо.

Інтерфейс на WTL, плюс виклики різних функцій вінапі, пов'язаних із системою.

7

Re: API функції

це думаю кращі варіанти...треба приступати,  бо час спливає...................

8

Re: API функції

Bartash написав:

Імго, підійшла би ідея якої-небудь програмки для діагностики стану компа/упорядкування даних/ололо.

Інтерфейс на WTL, плюс виклики різних функцій вінапі, пов'язаних із системою.

WTL - це бібліотека

9

Re: API функції

LeoDevel написав:
Bartash написав:

Імго, підійшла би ідея якої-небудь програмки для діагностики стану компа/упорядкування даних/ололо.

Інтерфейс на WTL, плюс виклики різних функцій вінапі, пов'язаних із системою.

WTL - це бібліотека

І що з того? По-перше, вона базується на WinAPI. По-друге:

плюс виклики різних функцій вінапі, пов'язаних із системою.

Мало хіба такого добра придумано? :)

Прихований текст

Чесно кажучи, WTL - це лише спосіб спростити життя. Логіка у лабі все одно будуватиметься на вінапі, а от інтерфейс буде оформлений простішим і ефективнішим шляхом. Якщо ж WTL - це занадто кошерно, спробуйте прозаїчнішу ATL.