Тема: Як правильно розробити логіку гри для Android ( реалізація рівнів)
пишу додаток для Android на Python ( Kivy library)
і хотів запитати, як правильно реалізувати логіку гри
тобто можна просто прописатидля кожного рівня, де буде зявлятися кожний елемент, і для кожного елемента прописати, наприклад, якщо перетинає лінію. отже гра закінчилася
і т.д
тобто, я хотів запитати, можливо в когось є досвід, підкаже як правильно (швидше і безболісніше)
все це реалізувати
коротко про функціонал - екран телефону- зверху по бокам зявляються різні предмети. і летять до низу. знизу стоїть чоловічок ( який може рухатися лише по горизонталі) і треба тикати по екрану, для переміщення чоловічка.
цей чоловічок повинен при зіштовхуванні з прдметом відкидати його. Предмети двох типів - "правильні" і неправильні.
Якщо відкидаєш неправильні - гра закінчилася, якщо пропустив неправильний - такод кінець
Якось так