1

Тема: Як правильно розробити логіку гри для Android ( реалізація рівнів)

пишу додаток для Android на Python ( Kivy library)

і хотів запитати, як правильно реалізувати логіку гри
тобто можна просто прописатидля кожного рівня, де буде зявлятися кожний елемент, і для кожного елемента прописати, наприклад, якщо перетинає лінію. отже гра закінчилася
і т.д

тобто, я хотів запитати, можливо в когось є досвід, підкаже як правильно (швидше і безболісніше)
все це реалізувати

коротко про функціонал - екран телефону- зверху по бокам зявляються різні предмети. і летять до низу. знизу стоїть чоловічок ( який може рухатися лише по горизонталі) і треба тикати по екрану, для переміщення чоловічка.
цей чоловічок повинен при зіштовхуванні з прдметом відкидати його. Предмети двох типів - "правильні" і неправильні.
Якщо відкидаєш неправильні - гра закінчилася, якщо пропустив неправильний - такод кінець

Якось так

2

Re: Як правильно розробити логіку гри для Android ( реалізація рівнів)

пишіть так, як можете. А якщо будуть проблеми, то вирішуйте їх, а якщо не зможете, то задавайте питання

3 Востаннє редагувалося Yola (26.12.2017 08:16:54)

Re: Як правильно розробити логіку гри для Android ( реалізація рівнів)

прописувати де і коли з'явитсья кожен предмет не варто. Натомість, використайте функцію для генерації випадкових чисел, щоб отримати ймовірність. Наприклад, імовірність кожного типу предмета, позиції де він з'явиться, його швидкості.

Виглядати це може десь так:

p = randf(0, 1);
if (p < 0.1) show_low();
else if (p < 0.4) show_middle();
else show_high();

Тут найбільша ймовірність, - 0.6, що предмет з'явиться високо і користувача буде час відреагувати.

4

Re: Як правильно розробити логіку гри для Android ( реалізація рівнів)

Yola написав:

прописувати де і коли з'явитсья кожен предмет не варто. Натомість, використайте функцію для генерації випадкових чисел, щоб отримати ймовірність. Наприклад, імовірність кожного типу предмета, позиції де він з'явиться, його швидкості.

Виглядати це може десь так:

p = randf(0, 1);
if (p < 0.1) show_low();
else if (p < 0.4) show_middle();
else show_high();

Тут найбільша ймовірність, - 0.6, що предмет з'явиться високо і користувача буде час відреагувати.


можливо ви, або хтось інший, мав справу з buildozer
гру я написав, треба якось в apk спакувати

але є декілька проблем
1) у мене відновс. тому встановлював віртуальну машину
але якщо все робити по інструкції як на сайті, то при запуску на емуляторі apk файлу, пишу що не підтримується архітектура armeabi , треба x86( на Google play теж саме)