Хотів був роздуплитись самотужки, як повернути деякий вектор навколо його початку на 90 градусів. Я то пам'ятаю, що є рівняння для цього, і там для визначення кожного з компонентів (x ,y ,z) використовується і синус, і косинус. Тобто. якщо в нас є X деякого вектора, то для отримання X' вектора, котрий повернутий на деякий градус, ми використовуємо і cos і sin.
І я от був думав, як то воно робиться.
Якщо у нас є вектор V, і ми хочемо знайти вектор V' котрий повернутий на Phi' градусів відносно вектора V, то нам треба прийняти вектор V за початкову систему координат. І тоді вектор X вектора V' буде cos(Phi')*length.
Але як повернути систему координат? По суті, нам до Phi' треба додавати ту кількість градусів, на котру був повернутий вектор V початково.
В мене вийшло ось таке. Формула проста, як двері, і логічно-очевидна. Але я знаю, що справжня формула для повороту - інакша.
Коли я гуглив і ютубив, я знаходив лише матриці-шматриці. То матриці - це якась така крута штука, котра відрізняється від звичайних рівнянь, але дозволяє виводити формули, котрі не можна вивести за допомогою рівнянь?
Чи це я просто багато чого не знаю, і на справді ті формули гарно виводяться за допомогою рівнянь, а матриці, то просто для краси і простоти зроблено?