Тема: Принуип побудови координатної сітки
Допоожіть розібратися з кодом. Дана чатикна малює горизонтальні, а потім вертикальні лінії так, щоб утворилась координатна сітка. Посніть, будь ласка, по якому принципу це відбувається та умову і тіло циклу
private: System::Void DrawGrid(Pen^ pen, Graphics^ g) {
float dt = 20.0f / scale; //шаг на масштаб
pen->Width = 1 / scale; // ширина карандаша
// рисуем горизонтальные линии по всей длине picturebox
for( float i = 0.f; i < (float)pictureBox1->Width/2.f; i += dt)
{
g->DrawLine(pen, i, (float)pictureBox1->Height/-2.f, i, (float)pictureBox1->Height/2.f);
g->DrawLine(pen, -i, (float)pictureBox1->Height/-2.f, -i, (float)pictureBox1->Height/2.f);
}
// рисуем вертикальные по всей длине
for( float i = 0.f; i < (float)pictureBox1->Width/2.f; i += dt)
{
g->DrawLine(pen, (float)pictureBox1->Width/-2.f, i, (float)pictureBox1->Width/2.f, i);
g->DrawLine(pen, (float)pictureBox1->Width/-2.f, -i, (float)pictureBox1->Width/2.f, -i);
}
}
Дуже вдячна