1 Востаннє редагувалося Gener_Al (04.06.2020 10:00:01)

Тема: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Гра вийшла - https://historygame.net

Назва: Гетьманщина. Початок Руїни (наразі це назва робоча).
Жанр: історично-політична гра.
Мова: українська (переклад можливий, але тісна прив’язка до історії України ставить під сумнів його необхідність).
Платформа: Браузер

Опис.
Гра присвячена подіям, що відбувалися на території Війська Запорозького у період із 1657 до 1663 року (так, принаймні, планується). Гравець зможе стати свідком та безпосереднім учасником початку Руїни - одного із найбільш трагічних періодів в історії України. Технічно гра виглядає як серія описів історичних подій (у більшості це козацькі ради та різні перемовини), на які гравець може впливати. Вибір буде мати помітний вплив на подальші події, та кардинально змінити хід історії буде неможливо. Досить жорства прив’язка до реальної історії та реальних історичних діячів одна із фіч гри.
При цьому гра не є просто текстовим квестом, оскільки має певну економіку та хай і не складну, але бойову систему. Планується додавання і інших фіч.
Поки ніякої комерціалізації проекту не планується хоча, звичайно, все можливо.

Ресурси.
FB: https://www.facebook.com/Hetmanate
Instagram: https://www.instagram.com/hetmanate.game
Twitter: https://twitter.com/hetmanate_game

Скріншоти

https://i.ibb.co/9hXb4ph/1.png
https://i.ibb.co/JnmwfVt/2.png
https://i.ibb.co/7Jt4SGJ/3.png

Відео.
https://www.youtube.com/watch?v=669L-lcSouo

Українських сайтів присвячених гейм-дейву я не знайшов, а іншомовні не підходять через виключно українську мову проекту. Цікавлять відгуки, оцінки, побажання та поради де таку гру можна показати. Адже робити виключно "в стіл, для себе" - нецікаво.

2

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Дякую за поради. Мабудь, потрібно вже задуматися і про сайт.
Та наразі я хочу зрозуміти чи є хоч якась цікавість у людей до подібного проекту? Все-таки жанр специфічний. Українських тематичних ресурсів (щодо інді-ігор) я не знайшов. Всі вказують на російські, та туди не можна йти із україномовною версією – порушення правил. Окрім цього форуму я ще знайшов Толоку. Може хтось знає ще якісь «місця», де можна викласти подібний проект?

3

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Сайт вам точно не потрібен на даному етапі. :)

4

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Доробляю бої у грі. На скріншоті все складається вельми історично. А чи зможете ви по командирах здогадатися, що це за бій, і коли та де він був? Питання, звичайно, не з легких.

Скріншот

https://pbs.twimg.com/media/D5qQwlkXoAEKZTi.png

5

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

Дякую за поради. Мабудь, потрібно вже задуматися і про сайт.

На мою думку, треба додати англійську мову та викладати гру на https://itch.io та зареєструвати чат у Discord.

Gener_Al написав:

Та наразі я хочу зрозуміти чи є хоч якась цікавість у людей до подібного проекту? Все-таки жанр специфічний. Українських тематичних ресурсів (щодо інді-ігор) я не знайшов. Всі вказують на російські, та туди не можна йти із україномовною версією – порушення правил.

А також вам потрібна сторінка для коштів на розвиток гри. :)

Подякували: Gener_Al, ostap34PHP2

6

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ZEN написав:
Gener_Al написав:

Дякую за поради. Мабудь, потрібно вже задуматися і про сайт.

На мою думку, треба додати англійську мову та викладати гру на https://itch.io та зареєструвати чат у Discord.

Gener_Al написав:

Та наразі я хочу зрозуміти чи є хоч якась цікавість у людей до подібного проекту? Все-таки жанр специфічний. Українських тематичних ресурсів (щодо інді-ігор) я не знайшов. Всі вказують на російські, та туди не можна йти із україномовною версією – порушення правил.

А також вам потрібна сторінка для коштів на розвиток гри. :)

Дякую за поради. А навіщо Discord ? Як його можна використати?
Для англійської мови треба шукати перекладача. А це має сенс робити, мабуть, коли більш-менш дороблена буде хоч якась частина.

7

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

А навіщо Discord ? Як його можна використати?

Зворотний зв'язок з аудиторією. Це ж корисно почути відгуки про ту чи іншу ідею ще до її імплементації.

До речі, ви можете подивитись про що балакають у чатику гри Blasphemous. (реєструвати обліковий запис не обов'язково.)

Gener_Al написав:

Для англійської мови треба шукати перекладача. А це має сенс робити, мабуть, коли більш-менш дороблена буде хоч якась частина.

Є ще dou.ua, можливо там знайдуться зацікавлені люди. А також є сенс пошукати у своєму регіоні Indie Game Developers Meetup... Як правило, на таких подіях слухачі мають нагоду продемонструвати свої проекти під час перерви. А це значить нові знайомства та ідеї.

Подякували: Gener_Al, ostap34PHP2

8

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

to ZEN
Я почитав вікі та вважав, що Discord - це чат для тих хто у командні шутери грає, щоб говорити під час гри чи щось таке. Судячи з усього це не так. Він виключно англомовний?


ДОУ я знаю, але там відповідних розділів форуму нема. Та й не дивлячись на розділ, все присвячено або тому як знайти роботу, або як поїхати із України. Ігри про Гетьманщину якось не в тему =) . Хоча, може треба менше замислюватись над тим щоб відповідати темі тощо, а більше піаритися =)
Взагалі-то, я не те щоб зовсім новачок у інді-іграх. Та дуже довгий час нічого не робив у цьому напрямі. І виявилося, що тепер з одного боку навчилися на таких іграх заробляти, а з іншого - піар вже важливіший за саму гру... От і намагаюсь розібратись.

Дякую всім за поради.

9

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Ідея насправді крута!!!
Ви рухаєтесь у вірному напрямку.
Бути одним із перших завжди складно, так ресурсів де б можна було розмістити даний проект майже немає (я про україномовні).  Точно знаю, що є два форуми про українське ІТ, можливо там ще порадами зможуть допомогти.
https://senior.ua/forum
https://dou.ua/forums/

Подякували: Gener_Al1

10

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

to ZEN
Я почитав вікі та вважав, що Discord - це чат для тих хто у командні шутери грає, щоб говорити під час гри чи щось таке. Судячи з усього це не так. Він виключно англомовний?

Переважно англомовний, але це лише інструмент. Тому, які кімнати створити для спілкування і кому вислати інвайт - це вирішувати лише вам.

До речі, діскорд також використовують деякі відеоблогери, щоб почути думки людей після оприлюднення відеоматеріалу. Так що не зважайте на орігінальну ідею проекту. :)


Gener_Al написав:

ДОУ я знаю, але там відповідних розділів форуму нема. Та й не дивлячись на розділ, все присвячено або тому як знайти роботу, або як поїхати із України. Ігри про Гетьманщину якось не в тему =) . Хоча, може треба менше замислюватись над тим щоб відповідати темі тощо, а більше піаритися =)
Взагалі-то, я не те щоб зовсім новачок у інді-іграх. Та дуже довгий час нічого не робив у цьому напрямі. І виявилося, що тепер з одного боку навчилися на таких іграх заробляти, а з іншого - піар вже важливіший за саму гру... От і намагаюсь розібратись.

Дякую всім за поради.

Зробіть просту сторінку з описом проекту (щоб можно було б знайти інформацію про проект через гугл), причепіть інформацію про Discord та PayPal, та починайте піаритись. Навіть маленька допомога ціною у чашку кави - це вже якась мотивація.

Подякували: Gener_Al1

11

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А ви звідки? З якого міста? Я з Києва. Я якраз в цьому місяці відкриваю онлайн-сайт (магазин) платних програм андроїд.
Я відкриваю проект фрілансу Андроїд - виготовлення додатків на замовлення, продаж готових додатків за комісію 3% та реклама на сайті проекту.
Мені потрібна команда. А також бажано партнери.
Робота на перших етапах без офісу, тобто працюєте на своєму обладнанні і в себе вдома. Робота проста, досвід роботи з Андроїд не обов'язковий, але обов'язкові мінімальні навички з роботою ОС Windows/Linux, мінімальний рівень Java або будь-якого С/C++ подібного (з нього легко перейти на Java). Як розумієте, на зарплатню грошей в мене немає, не те що мільйону, навіть 30 тисяч в місяць без прибутку я не потягну. А тому робота без офіційного працевлаштування (шабаш) під % (програмісту відсотків більше) в разі успішного замовлення чи продажу. Хто хоче спробувати себе в андроїді, пишіть, надам також онлайн-навчання через телеграм і тому подібні сервіси (безкоштовно)
arusproger@gmail.com
Допустив помилку при реєстрації, не забудьте - arus, а не aurus
Вже під кінець цього місяця починаю розгортати проект. (Запускати сайт).

Подякували: Gener_Al1

12

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Aurusproger написав:

А ви звідки? З якого міста?

Я теж із Києва, але роботою не цікавлюся та й я не є професійним програмістом. Дякую.

13

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

georgserd написав:

Ідея насправді крута!!!
Ви рухаєтесь у вірному напрямку.
...

Подивлюся посилання обов'язково. І ви вже четверта людина, яка про ДОУ пише. Треба щось і там зробити.

To ZEN
Дя можливо задаю дурнуваті запитання - та чим Діскорт краще за ФБ, наприклад? Навіщо власна сторінка, чому мало сторінки у соц мережах?
Щодо збору коштів, я власної точки зору чіткої не маю. Дехто каже, що можна щось збирати по ходу роботи, інші що можна результати продати - навіть у Стім вже не так важко потрапити як колись.

Аби не виглядало, що я лише пишу питання і чекаю на розгорнуті відповіді - опишу свій тернистий шлях до піару. Може щось цікаве хтось знайде.
1. Спочатку я думав почати розробку і викласти щось на профільних сайтах по інді-іграх. Виявилося, що розробок тепер море і на подібних сайтах тих хто робить ледь не більше ніж тих хто грає. Крім того, україномовні ресурси такого спрямування відсутні. А на інші йти не можна через виключно українську мову розробки. Хоча чим далі я роблю гру тим більше розумію, що вона може бути цікава не виключно українцям. Та через досить велику кількість текстів, які весь час доробляються, робити переклад поки що не на часі (взагалі творити у будь-якому навіть дуже гарно проробленому але уявному світі колосально простіше ніж у рамках реальної історії, тут нічого не спишеш на магію, нічого не "оминеш", все має виглядати у першу чергу логічно, а не "красиво, цікаво, містично").

2. Тоді я просто пішов на великий україномовний форум (Гуртом) і виклав скріншоти там. Отримав трохи позитивних коментарів, хоча, скажімо чесно, люди хвалять ідею історичної гри про Україну, а не саму гру яку вони ще не бачили =). В цілому тема за пару днів "заглохла". Створив тему із запитанням про можливості популяризації україномовного інді - не отримав жодного коментаря.

3. Зробив відео, яке є першому пості цієї теми. Думав де викласти. В мене є напівмертвий старих ютьюб-канал зовсім не ігрової спрямованості, всі казали що на ньому погано викладати, різка зміна теми  і т.п. Та новий мені було робити ліньки і я там виклав. Вийшло вельми непогано. Ніхто не відписався, виникли нові підписники, якісь коментарі отримав. І взагалі там ролік живе "своїм життям", перегляди ростуть, раз на 2-3 дні хтось підписується тощо.

3. Прочитав статті про піар інді-ігор і вирішив йти у соцмережі. Посилання на мої соцмережні сторінки є у першому повідомленні.
3.1. ФБ - велика мережа. Вирішив, що вона буде "головною". Створив сторінку (власних друзів у ФБ фактично не маю). Майже одразу отримав купона на 15 доларів на рекламу від самого ФБ. Зробив рекламу, отримав кілька десятків підпісників. Під скріншотами почав публікувати запитання із історії Гетьманщини. Це дає трохи коментів. Що далі робити поки що не знаю.
3.2 Твітер - вбивця фейсбук бла-бла-бла. Зробив і все глухо (власного бота підписав). Єдина користь - на інших форумах посилання на скріншоти, які там розмістив, можна робити.
3.3 Інстаграм - щось малозрозуміле для мене. Робив бо у статтях радили. Виклав кілька скріншотів із підписами. У якісь момент раптово там з'явилося біля 10 підпісників. Хто вони, звідки? Після того їх кількість не змінюється, скріни лайкають, каменти не пишуть. Їх власні сторінки виглядають як сторінки реальних людей, давно зроблені.

4. Зробив тему на цьому сайті. Знайшов його через гугл - результати самі можете оцінити.

Що далі робити - хз. Із ідей:
1 - погратися із рекламою гугла, там кажуть якщо на 200 грн зробити рекламу, то ще 500 чи 600 просто так дадуть. Не знаю чи правда?

2 - доробити якусь дему і піти до українських стрімерів (на толоці радили когось). Що їм пропонувати, що вони захочуть, як взагалі співпраця із стрімерами виглядає - хз. Перед цим, думаю, гарно було б визначитися із головною сторінкою гри.

14

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

Дя можливо задаю дурнуваті запитання - та чим Діскорт краще за ФБ, наприклад? Навіщо власна сторінка, чому мало сторінки у соц мережах?

Голосові чати з групою людей.

Але якщо у вас фокус на соціальних мережах, то може краще опублікувати гру не на Steam, а ось тут:
https://www.facebook.com/games/
?

Подякували: Gener_Al1

15

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

to ZEN
У мене нема фокусу на соцмережах. Просто там простіше всього зробити сторінку і отримати хоч якісь відгуки.
Робити  гру як додаток до соц мережі точно не хочу. Це звужує і аудиторію і можливості.
Про Діскорд ще почитаю, дякую.

16

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Часто розробники ігор викладають малюнки персонажів майбутньої гри. І ось колаж із зображенням частини персонажів, які можуть зустрітися вам під час гри у «Гетьманщину». Описувати кожного нема сенсу – про більшість окремі книги написані. Скількох Ви змогли впізнати без підказок?

Персонажі гри

https://pbs.twimg.com/media/D7FlGWEWsAEUpA1.jpg

17

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Нове відео про розробку гри:
https://www.youtube.com/watch?v=2VnraBfwSJg

18

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

У гри з'явився простенький, але незалежний сайт.
https://www.general.kyiv.ua/ukr/hetmanate

19

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Маленький рекламний ролік.
https://www.youtube.com/watch?v=0tTyR7IrrA4

20

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Писати тексти прив’язані до історії, а не до фантазії – важко і повільно. У грі є момент, коли прилуцький полковник Петро Дорошенко терміново збирає свій полк, у зв’язку із наближенням до міста воєводи Ромадановського із 10 тисячами ратників. У «світі ельфів» можна написати так: «Герой сів на коня, проскакав всю ніч і прибув до міста, де й зупинився у таверні, заплативши золотого за кімнату». Тут - ні. Наш герой – помічник писаря срібняньської сотні. Спершу читаю-міркую чи міг він мати коня. Прихожу до висновку, що так. Попутно виявляю, що у 1658 році, коли все відбувається, там сотник змінився і треба на це звернути увагу, хоча це й не дуже доречно. Потім дивлюся відстань від Срібного до Прилук і швидкість коня – години за дві-три приїде. Оскільки виїхав пізно ввечері, то приїде вночі і десь має заночувати. Читаю де можна було зупинитися. Пишуть, що у корчмі. Читаю вікіпедію – пишуть що корчма і шинок одне й те саме. А в шинках пиячили, а не ночували. Знову читаю-шукаю і знаходжу, що у корчмі залишалися на ніч, а шинок часто був поряд або навіть прибудований. Добре, хай поки що, ночує у корчмі. Тепер питання – скільки у 1658 році така ночівля могла коштувати?

Подякували: ReAl1