1

Тема: Реєстрація ФОП, та "ведення" його

Вітаю.
Мені скоро треба буде реєструвати ФОП 3 групи з якимись КЕДАМИ.
Я в тому не дуже розбираюсь, але сьогодні почув від сусідської бухгалтерши, що реєстрація проводиться в тому місті, де я приписаний, як я зрозумів. Але нічого подібного від знайомих програмістів я не чув, і якщо зайти на https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz то ми бачимо таке

Реєстрація/припинення фізичної особи-підприємця на підставі документів, поданих в електронній формі  проводиться незалежно від місця знаходження фізичної особи-підприємця в межах України.

тобто за місцем проживання потрібно реєструватись лише тоді, якщо документи подаються паперові, а якщо онлайн все робити, то неважливо, де я є, головне, щоб в Україні ?

Ще одне питання, я чув - що ось цей ФОП треба якось "вести", тобто, робити певні дії з документами, чи ще чимось, протягом всього існування часу, і за це потрібно платити гроші. Сусідська бухгалтерша сказала, що буде брати менше, і буде вести мені того ФОПа. Що вам про таке відомо?
Дякую

2

Re: Реєстрація ФОП, та "ведення" його

Користуюсь їх календарем https://taxer.ua/uk/calendar?year=2019& … percent=22

+ передплачений на них. Інколи консультуюся. Про все нагадують, важко щось пропустити.

Вся звітність подається через кабінет привату для бізнесу за 5хв.  Це одна декларація. І два платежа ЄСП та ЄП.

Нікому нічо не плачу. Все для людей, професія бухгалтера поступово вмирає. В податкову ходив тільки за книгою обліку доходів. Яку спочатку вів, але коли запрацювала дяка і переказів побільшало, перестав її вести. Тому коли будеш її реєструвати, то запитай про електронну книгу, бо колись вана була "недосконала" і мені сказали обов'язково реєструвати паперову книжку. Мо зараз з'явилася, то тре перейти на неї, щоб голову не морочити.

Ще користуюся цим кабінетом - https://cabinet.sfs.gov.ua/login
Там можна подивитися чи все правильно сплатив та й сплатити що треба в разі чого.

Ключі можна зробити тут - https://acsk.privatbank.ua/certs

Ще там десь пошта в зоні гов робилася, але нею не користуюся.

Онлайн реєструєшся перебуваючи де завгодно, але вести тебе буде твоя податкова, то це малося на увазі.

Подякували: FakiNyan, Chemist-i, 0x9111A, leofun01, Torbins, PRY6

3 Востаннє редагувалося LoganRoss (17.05.2019 12:25:27)

Re: Реєстрація ФОП, та "ведення" його

Наскільки я знаю, то потрібні якісь доки з податкової з місця прописки. Знайомому компанія в якій він працює відкривала ФОП у Львові, але для цього потрібні були доки з податкової за якими він їхав у Київ.

UPD. Власне, як писав DragaN, потрібна книга обліку доходів, яку ви можете отримати в податкової за місцем прописки.
Щодо ведіння ФОПа, то краще користатись послугами бухгалтера, там в принципі не дорого. Бо якщо самому, то треба в цьому розбиратися, а це трохи нервів з'їсть. Самому ще таких справ намутити можна, що потім пояснювати будете.

4

Re: Реєстрація ФОП, та "ведення" його

вести самому чи отсорсити - часто питання часу * рейт = грошей.
якщо вести самому + слідкувати за всіма нововведеннями і розбиратися з ними  займає  грошей 0.7 і більше від того, що хоче бухгальтер - як на мене краще віддати на оутсорс.
цінності ці навики заповнювати всякі формочки і відсилати звіти не мають жодної, не бачу сенсу забивати собі ними голову.

Подякували: 0x9111A1