Тема: strangeioc, Створення Singleton
Не можу розібратися з Inversion of control патерном / strangeioc фреймворк
Опис проблеми:
Перевизначив функцію mapBindings
В ній написав
injectionBinder.Bind<SpawnerView>().ToSingleton();
Для створення сінгелтона класу SpawnerView
Клас SpawnerView успадковує EventView клас (public class SpawnerView : EventView)
Перевизначив функцію Start в SpawnerView
Створив поле (property) з атрибутом Inject, для того щоб сюди strangeioc підставив об'єкт сінгелтон
[Inject]
public SpawnerView spawner { get; set; }
Так як скрипт SpawnerView встановлений на GameObject (за допомогою редактора / інспектора), то об'єкт SpawnerView створюється за допомогою Unity (не потрібно використовувати оператор new)
spawner = this;
Мої очікування що наступний раз коли буде звернення до поля spawner буде отриманий об'єкт який йому був присвоєний, але чомусь spawner рівне нулю, чому так відбувається ?
Тут документація по strangeioc
https://strangeioc.github.io/strangeioc … blqrdytark