Тема: strangeioc, Створення Singleton

Не можу розібратися з Inversion of control патерном / strangeioc фреймворк

Опис проблеми:
Перевизначив функцію mapBindings

В ній написав

injectionBinder.Bind<SpawnerView>().ToSingleton();

Для створення сінгелтона класу SpawnerView

Клас SpawnerView успадковує EventView клас (public class SpawnerView : EventView)

Перевизначив функцію Start в SpawnerView

Створив поле (property) з атрибутом Inject, для того щоб сюди strangeioc підставив об'єкт сінгелтон

    [Inject]
    public SpawnerView spawner { get; set; }

Так як скрипт SpawnerView встановлений на GameObject (за допомогою редактора / інспектора), то об'єкт SpawnerView створюється за допомогою Unity (не потрібно використовувати оператор new)

spawner = this;

Мої очікування що наступний раз коли буде звернення до поля spawner буде отриманий об'єкт який йому був присвоєний, але чомусь spawner рівне нулю, чому так відбувається ?

Тут документація по strangeioc
https://strangeioc.github.io/strangeioc … blqrdytark

Подякували: leofun011

2

Re: strangeioc, Створення Singleton

Great