Тема: Функція excel
Доброго дня! Я не є програмістом, працюю кадровиком. Мені потрібно зробити файл в excel. На першому аркуші таблиця де є декілька колонок: ПІП працівника, посада, кількість днів відпустки, дата початку та завершення відпустки. На другому аркуші файлу створений шаблон наказу, в якому частина інформації прописана як незмінна: " Надати основну щорічну відпустку...", а частина змінна. Мені потрібно, щоб ця змінна інформація з таблиці на аркуші 1 (ПІП, дати і.т.д), коли я поставлю стрілочку на конкретному працівнику підтягувалася у наказ на аркуші 2, і я матиму сформований наказ готовий для друку. І так по кожному конкретному працівнику почергово, змінюючи лише положення стрілочки. Колись таким файлом користувалася, і точно не пам'ятаю може то була і не стрілочка, а така собі спеціальна комірка за допомогою якої можна було обрати необхідного працівника. Допоможіть, будь-ласка, підкажіть як це зробити, яка це функція excel?