1 Востаннє редагувалося koala (11.04.2020 11:57:03)

Тема: Використання успадкування

Ось це завдання я зробив але невпевнений що правильно підскажіть будь-ласка. Дякую))

  1. Створити базовий клас. Визначити 3 приховані поля та методи доступу до них.

  2. Створити два похідних класа. Додати нові поля та методи в похідних класах.

#include <iostream>
using namespace std;

class Tehniks{
    int price, kg; string name;
public:
    void Set(int a, int b, string c) {
        price = a;
        kg = b;
        name = c;
    }
    void Show() {
        cout << "Price " << price << "\nVaga " << kg << "\nName " << name << endl;
    }
};
class Phone :public Tehniks {
    string model,color;
public:
    void Set1(string a, string b) {
        model=a;
        color = b;
    }
    void Show1(char* a) {
        cout << a << "Model " << model <<"Color "<<color<< endl;
        Show();
 }
};
class TV :public Tehniks {
    int diagonal; string brand;
public:
    void Set1(int a,string b) {
        diagonal = a;
        brand = b;
    }
    void Show1() {
        cout<< "Diagonal " << diagonal <<"Brand "<<brand<< endl;
        Show();
    }
};

int main()
{
    Tehniks Ob1;
    Ob1.Set(100, 20, "tablet");
    Phone Ob2;
    Ob2.Set(80, 40, "Nokia");
    Ob2.Set1("88","black");
    Ob2.Show();
    TV Ob3;
    Ob3.Set(120, 20, "LG");
    Ob3.Set1(720,"Xiaomi");
    Ob3.Show();
    return 0;

}

Від Koala: додав теґ code, наступного разу самі.

2

Re: Використання успадкування

Це досить безглузді методи, і стиль поганий. Приблизно як на завдання "поставити колеса на автомобіль" їх би прибили цвяхами до даху. Але умова виконана без питань.

Подякували: FakiNyan, leofun012

3

Re: Використання успадкування

Отак краще: https://rextester.com/OEKDJL52795

Подякували: koala, Name3, leofun013

4

Re: Використання успадкування

Мабуть треба було protected а потім смикати їх з public.Але я завжди дуже погано розумів цих універівськів прхвессорів...

5

Re: Використання успадкування

Name3, скажіть, а які вам ігри подобаються?