Тема: Використання успадкування
Ось це завдання я зробив але невпевнений що правильно підскажіть будь-ласка. Дякую))
Створити базовий клас. Визначити 3 приховані поля та методи доступу до них.
Створити два похідних класа. Додати нові поля та методи в похідних класах.
#include <iostream>
using namespace std;
class Tehniks{
int price, kg; string name;
public:
void Set(int a, int b, string c) {
price = a;
kg = b;
name = c;
}
void Show() {
cout << "Price " << price << "\nVaga " << kg << "\nName " << name << endl;
}
};
class Phone :public Tehniks {
string model,color;
public:
void Set1(string a, string b) {
model=a;
color = b;
}
void Show1(char* a) {
cout << a << "Model " << model <<"Color "<<color<< endl;
Show();
}
};
class TV :public Tehniks {
int diagonal; string brand;
public:
void Set1(int a,string b) {
diagonal = a;
brand = b;
}
void Show1() {
cout<< "Diagonal " << diagonal <<"Brand "<<brand<< endl;
Show();
}
};
int main()
{
Tehniks Ob1;
Ob1.Set(100, 20, "tablet");
Phone Ob2;
Ob2.Set(80, 40, "Nokia");
Ob2.Set1("88","black");
Ob2.Show();
TV Ob3;
Ob3.Set(120, 20, "LG");
Ob3.Set1(720,"Xiaomi");
Ob3.Show();
return 0;
}
Від Koala: додав теґ code, наступного разу самі.