Тема: Ідеї щодо розробки гри про програміста
Давненько прийшла мені в голову ідея гри, плекаю її вже більше 3-х років.
Все боявся приступати до реалізації (хоча спроби були, трішки пізніше про це), щоб це не було зарано, бо я, ще не навчився такі речі робить, і треба почекати, набратися досвіду, і всяке таке.
А тут внаслідок карантину в мене тепер з’явилося щодня півтори додаткові години вільного часу (які не витрачаю тепер на дорогу), і ще через те, що трохи потикав Unity, почав знову повертатися до цієї ідеї.
Жанр - платформер, гравець (головний Персонаж) - програміст. Засидівся до ночі на роботі, і тут з’являється загадковий пан, Незнайомець (такий серйозний, в костюмчику, в капелюсі, з сигарою) і пропонує йому взятися за цікавий проект. У тому проекті є серйозний баг і його треба виправити. Персонаж погоджується і… Незнайомець знакає. Далі починається геймплей. Все крутиться навколо програмістської тематики:
1) Монстри - баги
2) Треба збирати чашки з кавою - відновлюють здоров’я
3) В кінці рівня замість дверей стоїть комп’ютер. Щоб перейти на наступний рівень, треба зробити коміт. Щоб зробити коміт, треба на рівні зібрати необхідну кількість клавіш (клавіші розкидані, як монетки у типових платформерах).
4) Зброя - це милиця (тут не знаю наскільки цей гумор зрозумілий також західній публіці, дослідження не проводив, але оскільки вони кажуть “workaround”, а не “crutch”, то мабуть є над чим подумати)
5) Ну і купа всяких некласифікованих ідей:
1) Повинно бути мінімум 3 локації: офіс, нічне місто, природа і потім знову офіс
2) Хочу завернути так, щоб коли Персонаж повернеться в офіс, то він зрозумів, що баги, з якими він боровся спочатку, зробив він сам
3) Після того, як Персонаж зустрічає Незнайомця, все повинно виглядати наче як уві сні (так, поява багів з якими треба битися чого тільки варта), далі у місті десь обов’язково повинен бути монумент Туксу, перекошені/перевернуті будиночки з неприродною архітектурою
4) Можливо десь будуть какульки, в які не можна вступати, бо зменшиться швидкість
5) Можливо десь буде спагетті монстр (бос)
6) Можливо десь попросить гравця зробити естімейт часу проходження рівня
7) Гра закінчується тим, що Персонаж розуміє, що світ - це симуляція, і багом - є він сам. Він робить коміт і… зникає
Ось такі хворі фантазії можуть прийти в голову)
3 роки назад я починав це втілювати, але це було на js і Phaser, піксель арт: https://www.youtube.com/watch?v=QBqBvjHr2ZI&t=3s
Зараз уже трохи освоїв Unity, на ньому почав пробувать. Тут уже не піксель арт, сцена 3D, але камера не повертається. Поки що примітивами механіки тестую.
Питання до спільноти
1) Це в принципі може бути цікавим?
2) В мене поки що немає крутих ідей, як би тут можна було б реалізувати “екшен”. Як показує історія, варіант “зібрав монетки, повбивав примітивних монстрів дотиком” колись працювала, але не впевнений, що зараз спрацює. Як урізноманітнити це? Я був думав про якісь міні-ігри, але підозрюю, що не справляюся по часу.
3) Будь-які божевільні ідеї, якщо є настрій побрейнштормити