1

Тема: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Давненько прийшла мені в голову ідея гри, плекаю її вже більше 3-х років.
Все боявся приступати до реалізації (хоча спроби були, трішки пізніше про це), щоб це не було зарано, бо я, ще не навчився такі речі робить, і треба почекати, набратися досвіду, і всяке таке.
А тут внаслідок карантину в мене тепер з’явилося щодня півтори додаткові години вільного часу (які не витрачаю тепер на дорогу), і ще через те, що трохи потикав Unity, почав знову повертатися до цієї ідеї.

Жанр - платформер, гравець (головний Персонаж) - програміст. Засидівся до ночі на роботі, і тут з’являється загадковий пан, Незнайомець (такий серйозний, в костюмчику, в капелюсі, з сигарою) і пропонує йому взятися за цікавий проект. У тому проекті є серйозний баг і його треба виправити. Персонаж погоджується і… Незнайомець знакає. Далі починається геймплей. Все крутиться навколо програмістської тематики:

1) Монстри - баги
2) Треба збирати чашки з кавою - відновлюють здоров’я
3) В кінці рівня замість дверей стоїть комп’ютер. Щоб перейти на наступний рівень, треба зробити коміт. Щоб зробити коміт, треба на рівні зібрати необхідну кількість клавіш (клавіші розкидані, як монетки у типових платформерах).
4) Зброя - це милиця (тут не знаю наскільки цей гумор зрозумілий також західній публіці, дослідження не проводив, але оскільки вони кажуть “workaround”, а не “crutch”, то мабуть є над чим подумати)
5) Ну і купа всяких некласифікованих ідей:

1) Повинно бути мінімум 3 локації: офіс, нічне місто, природа і потім знову офіс
2) Хочу завернути так, щоб коли Персонаж повернеться в офіс, то він зрозумів, що баги, з якими він боровся спочатку, зробив він сам
3) Після того, як Персонаж зустрічає Незнайомця, все повинно виглядати наче як уві сні (так, поява багів з якими треба битися чого тільки варта), далі у місті десь обов’язково повинен бути монумент Туксу, перекошені/перевернуті будиночки з неприродною архітектурою
4) Можливо десь будуть какульки, в які не можна вступати, бо зменшиться швидкість
5) Можливо десь буде спагетті монстр (бос)
6) Можливо десь попросить гравця зробити естімейт часу проходження рівня ;)
7) Гра закінчується тим, що Персонаж розуміє, що світ - це симуляція, і багом - є він сам. Він робить коміт і… зникає

Ось такі хворі фантазії можуть прийти в голову)
3 роки назад я починав це втілювати, але це було на js і Phaser, піксель арт: https://www.youtube.com/watch?v=QBqBvjHr2ZI&t=3s
Зараз уже трохи освоїв Unity, на ньому почав пробувать. Тут уже не піксель арт, сцена 3D, але камера не повертається. Поки що примітивами механіки тестую.

Питання до спільноти
1) Це в принципі може бути цікавим?
2) В мене поки що немає крутих ідей, як би тут можна було б реалізувати “екшен”. Як показує історія, варіант “зібрав монетки, повбивав примітивних монстрів дотиком” колись працювала, але не впевнений, що зараз спрацює. Як урізноманітнити це? Я був думав про якісь міні-ігри, але підозрюю, що не справляюся по часу.
3) Будь-які божевільні ідеї, якщо є настрій побрейнштормити

Подякували: 0xDADA11C7, ostap34PHP, pluszz, /KIT\, FakiNyan, 221VOLT6

2

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Мені цікаво, нагадало Prehistoric 2 .

Подякували: harentius1

3

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Super meat boy це гра де головний герой кусок м'яса а скільки шуму наробила. Все може бути цікаве залежить від реалізації.

Подякували: harentius1

4

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Ідея цікава, але для вузького кола "спеців". Простий смертний навряд чи зрозуміє задумку з комітами та костилем :)
Як варіант урізноманітнення - можна додати "танці з бубном" - типу гіпнозу, який сповільнює баги, або щось в цьому роді.

Подякували: harentius1

5

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

найбільше мене налякав цей момент

Можливо десь попросить гравця зробити естімейт часу проходження рівня

Подякували: leofun01, harentius, DOP3

6

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Незнайомець знакає.

баг! gotcha!  :D

7

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

подивіться Commander `85 у стімі

Подякували: harentius1

8

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Ідея цікава, але для вузького кола "спеців". Простий смертний навряд чи зрозуміє задумку з комітами та костилем

Так, розумію. Не впевнений, наскільки це погано, оскільки дуже важливо саме знайти цільову аудиторію, а не намагатися догодити всім. З іншого боку, ця цільова аудиторія не повинна бути занадто вузька. Є над чим подумати.

найбільше мене налякав цей момент

))) Для заглиблення в атмосферу наче підходить, але розумію, що такі "жарти" ще сильніше звужують аудиторію.

подивіться Commander `85 у стімі

Дякую! Подивився трейлер і декілька геймплейних відео. Атмосфера крута, сама гра трохи про інше, але дуже корисний матеріал.
Я ще дивився і навіть грав у "The Stanley Parable", теж атмосфера сподобалася.
Єдине що, я хочу все-таки робить платформер, бо думаю, що щось більш серйозне 3D може забрати багато часу, не потягну просто. В принципі уже трохи був погрався з Юніті, навіть примітивну 3d third-person гру запилив, але тепер розумію, що полірувати таке треба довго.

9

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Я думаю, що може бути цікаво, якщо додати гумору.
Ну, наприклад, вступити в екскременти - це, як говорять росіяни "к деньгам".
А ще треба подивитися мультик "Фільм, фільм, фільм".
Там дуже колоритні персонажі.

До того ж треба показати, що робота програміста викликає виснаження нервової системи.
Щоб з цим боротись, саме програмісти придумали танець "брейк".
А в одному американському фільмі програмісти так знімали нервове напруження, хтось не витримував і кричав: "час кричати"!!
І весь офіс кричав нелюдськами голосами. Потім, коли всі викрикувались, робота продовжувалась.

Подякували: harentius1

10

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Ну, наприклад, вступити в екскременти - це, як говорять росіяни "к деньгам".

Прихований текст

В мене дід в таких випадках говорив "Що, в партію вступив?")

Не до кінця зрозумів ідею з екскрементам і грошима. Хоча мій потік думок із асоціаціями з кодом "із запахом" (ну або всім зрозуміло, як по іншому кажуть), і що вступ у какульки робить якийсь дебаф ("зменшує швидкість написання коду") мабуть дійсно дуже уже орієнтований на програмістську суб-культуру, треба ще думати.

А ще треба подивитися мультик "Фільм, фільм, фільм".

Загуглив, відчув нудотні пориви, тому тільки прочитав статтю на вікі, поки що не знаю, що з цим робити.

До того ж треба показати, що робота програміста викликає виснаження нервової системи.

І попереджає (так же само, на рівні жовтої преси) хворобу Альцгеймера.
Хоча справді, не робота програміста, а компанії, де він працює, можуть викликати "виснаження нервової системи", тут згоден. Щодо гри згоден, атмосферу виснаження і стомленості я справді хотів показати, просто я, якщо чесно, не зв'язував це із професією, а просто із ситуацією, яка виникла. Але все одно дякую, я, здається, цього елемента чітко не усвідомлював. Це є у історії до гри, яку накидав був колись, у ескізах, але я не розумів, що це елемент атмосфери. Справді круто, дякую.

Прихований текст

Щоб з цим боротись, саме програмісти придумали танець "брейк".

Це жарт? ;) Чи це повинно бути фрагментом "передісторії гри"? Тоді ні, в мене атмосфера трохи не та.

11

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Сплешскрін для гри

Прихований текст

https://i.ytimg.com/vi/53xYcCtccY0/maxresdefault.jpg

Подякували: harentius1

12

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

harentius написав:

А ще треба подивитися мультик "Фільм, фільм, фільм".

Загуглив, відчув нудотні пориви, тому тільки прочитав статтю на вікі, поки що не знаю, що з цим робити.

А мені подобається сценарист... От він справжнісінький програміст: такі самісінькі муки товрчості переживає. Адже програмуваня - це творча справа!!

harentius написав:
Прихований текст

Щоб з цим боротись, саме програмісти придумали танець "брейк".

Це жарт? ;) Чи це повинно бути фрагментом "передісторії гри"? Тоді ні, в мене атмосфера трохи не та.

Я думав, що це загальновідомий факт...

13

Re: Ідеї щодо розробки гри про програміста

Трохи відійшов від попередньї ідеї, точніше розвинув її)
Захотів чогось масштабнішого, ніж платформер.
Через кілька ітерацій роздумів зменшив ідею до мінімуму, щоб був хоч якийсь шанс закінчити.
Тепер це гра в жанрі ближче до "Graphic adventure".
По механіці:
Гравець ходить по рівню і збирає "блоки коду". (Шукати їх - теж частина ігрового процесу)
Деякі частини рівня заблоковані. Для того, щоб їх розблокувати, потрібно зіграти у мінігру.
Мінігра - це алюзія на гіт мердж:
https://replace.org.ua/uploads/images/9866/178272e6a7147a5c77482ddc5d50f556.png
У ній є ліва і права частини, де розміщуються підібрані блоки коду (тобто деякі можуть бути пропущені, якщо графець не зібрав на рівні)
Він повинен вибрати лівий або правий варіант. Також він може поміняти рядки місцями в межах блоку.
Підрахунок очків відбувається за принципом тетріса або "три в ряд".
Для того, щоб пройти далі треба набрати мінімальну кількість (або більше) очок.

Кілька раз починав з нуля, мабуть після кожного прочитання нової книги по левел дизайну)
Остання версія однієї з (початкової) кімнати:
https://www.youtube.com/watch?v=7rfE6m07vyo
Тут багато проблем, але раніше було ще гірше))
Геометрія рівня:
https://replace.org.ua/uploads/images/9866/bbe48c444680b69844e621a30e669f48.png
https://replace.org.ua/uploads/images/9866/2ecfef088e28a44848adf66320f3b7a5.png

Подякували: iovchynnikov, 0xDADA11C7, pluszz, leofun014