Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини
Головна проблема портів, з моєї точки зору, у можливостях до адаптивності інтерфейсів. Бо широкоформатний монітор та телефон, що тримають вертикально дуже відрізняються з точки зору можливого розташування елементів. HTML5 має для цього деякі механізми.
Гру подивлюсь, дякую. Руїна (мені взагалі ця назва не подобається) почалась не одразу після смерті Хмельницького. І точно під її час ніхто не деградував. Моя гра не надто «нелінійна». Майже всі ключові події у грі відбудуться. Питання у тому з яким «багажем» гравець до них дійде. Головна ідея гри не показати «свої фантазії про Україну», а поставити гравця на місце керманичів того часу. Аби перестали Юрія Хмельницького та Дорошенка вважати недолугими керманичами, Виговського зрадником, а Сірка непереможним героєм.
Чого мені не вистачає важко сказати. Я дивися всякі движки для візуальних новел тощо. Але в них я не можу зробити бойовку. В інших - ще чогось не вистачає.