101 Востаннє редагувалося Gener_Al (13.04.2020 12:39:35)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Головна проблема портів, з моєї точки зору, у можливостях до адаптивності інтерфейсів. Бо широкоформатний монітор та телефон, що тримають вертикально дуже відрізняються з точки зору можливого розташування елементів. HTML5 має для цього деякі механізми.
Гру подивлюсь, дякую. Руїна (мені взагалі ця назва не подобається) почалась не одразу після смерті Хмельницького. І точно під її час ніхто не деградував. Моя гра не надто «нелінійна». Майже всі ключові події у грі відбудуться. Питання у тому з яким «багажем» гравець до них дійде. Головна ідея гри не показати «свої фантазії про Україну», а поставити гравця на місце керманичів того часу. Аби перестали Юрія Хмельницького та Дорошенка вважати недолугими керманичами, Виговського зрадником, а Сірка непереможним героєм.
Чого мені не вистачає важко сказати. Я дивися всякі движки для візуальних новел тощо. Але в них я не можу зробити бойовку. В інших - ще чогось не вистачає.

102

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А що таке нормально? Нормально чому? І що з шрифтами? чи це з 90х гра розробляється?
Про "рекламний ролік" яка це реклама, якщо ти навіть не вказав категорію обмеження... подивись трейлери ігор

103

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

metaprog написав:

Якщо коротко - візуальне середовище програмування, застосовується в основному інженерами та вченими і не потребує знання текстових мов програмування. Якщо розгорнуто - мені треба знайти час та зробити окрему тему про візуальне програмування та мій проект. Може на днях вдастся зробити.

То типу як Сonstruct(Classic, 2, 3)?

104

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

А що таке нормально? Нормально чому? І що з шрифтами? чи це з 90х гра розробляється?
Про "рекламний ролік" яка це реклама, якщо ти навіть не вказав категорію обмеження... подивись трейлери ігор

Вибачаюсь, але не зрозумів про що ви.

105

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

Головна проблема портів, з моєї точки зору, у можливостях до адаптивності інтерфейсів. Бо широкоформатний монітор та телефон, що тримають вертикально дуже відрізняються з точки зору можливого розташування елементів. HTML5 має для цього деякі механізми.

Думаю, що розтягнути фон можна, хоча таку гру на комп'ютері краще просто тримати у вертикальному віконці.

Руїна (мені взагалі ця назва не подобається) почалась не одразу після смерті Хмельницького. І точно під її час ніхто не деградував.

Але чим це все закінчилось? Новим розділом України між Польщею та Москвою. Тому-то й руїна.

Моя гра не надто «нелінійна». Майже всі ключові події у грі відбудуться. Питання у тому з яким «багажем» гравець до них дійде.

А мені так найцікавіше - це обрати різні шляхи, в тому числі повної незалежності, та подивитись що з цього вийде. Тому нетерпляче чекаю виходу твоєї гри.

Чого мені не вистачає важко сказати. Я дивися всякі движки для візуальних новел тощо. Але в них я не можу зробити бойовку. В інших - ще чогось не вистачає.

Боївка - це там де йдуть битви? Так там просто цикл while з модифікованих діалогів, нехай навіть з перемальовуванням картинки бою та складнішою логікою, ніж в звичайних діалогах. Невже ті движки настільки вбогі, що навіть таке не вміють?

Головна ідея гри не показати «свої фантазії про Україну», а поставити гравця на місце керманичів того часу. Аби перестали Юрія Хмельницького та Дорошенка вважати недолугими керманичами, Виговського зрадником, а Сірка непереможним героєм.

Ну про минуле годі фантазувати, що було те було - важливо відобразити його максимально об'єктивно. Я от дивлюсь серіал "Вікінги" - по суті "мильна опера" для чоловіків. Наприклад, там жінки ходять в походи нарівні з чоловіками (є відомості, що ходили лише чоловіки).

А як щодо після цієї гри перемкнутись на "фантазії" про майбутнє України в дусі наукової фантастики? Звичайно недалеке, бо далеке ми вгадати не можемо. Я от бачу що на історичну тему в Україні є що почитати та пограти (крім твоєї гри ще, наприклад, "Козаки"). А от в науковій фантастиці Україна та українство майже не представлені, наче славетне минуле в нас є, а майбутнього нема. Розробники Age of Decadance після випуску гри про "фантазійний" світ (хоча "магія" там - не більше ніж забуті технології загиблої імперії) зараз перемкнулись на гру про космічний "корабель поколінь", націлений на далеку зірку. Ти достатньо добре володієш англійською, щоб почитати той сайт? Російська версія там є, але російською там описане далеко не все.

Одразу скажу, що в розробці гри про науково-фантастичне майбутнє України я можу мати участь як мінімум в ролі консультанта по техніці та технологіям. Ось я писав як Україна може почати завойовувати космос з мікроскопічними в порівнянні з іншими державами (та навіть Ілоном Маском) витратами. Достатньо просто витягти з шухляди аерокосмічні плани початку 90х з багаторазовими космопланами на Ан-225.

106

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Нормально - це перпендикулярно чомусь.

шрифт arial виглядає як студентська курсова. Чи не логічно б було користуватись шрифтами, схожими на писемність тих часів


Обмеження потрібно вказувати, якщо ви плануєте оприлюднити свою гру. Невже ви не бачили трейлерів ігор? Існують кілька систем обмежень в Європі наприклад діє PEGI.

107

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Нормально - це перпендикулярно чомусь.

Граммар-наци під'їхали. Всі розуміють в якому контексті тут використане слово "нормальний", до чого така прискипливість?

шрифт arial виглядає як студентська курсова.

Ну й що? Може автор і є студент? :)

Чи не логічно б було користуватись шрифтами, схожими на писемність тих часів

А з цим вже важко не погодитись. Історичній грі все ж таки не завадив би "історичний" шрифт.

Обмеження потрібно вказувати, якщо ви плануєте оприлюднити свою гру. Невже ви не бачили трейлерів ігор? Існують кілька систем обмежень в Європі наприклад діє PEGI.

А якщо не вказати то що? Звинуватять у розбещенні малолітніх? Спецпризначенці СБУ приїдуть вибивати двері? :)  :)  :)

108

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А якщо не вказати то що?

на стім точно не пустять. всі будуть ігнорувати гру, бо шо там таке ніхто не знає, що там всередині. обмеження стосується не тільки сексуального контенту, ще насилля і т.і., навіть гучні звуки потребують обмеження.
інакше будуть проблеми

109

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

pluszz написав:
metaprog написав:

Якщо коротко - візуальне середовище програмування, застосовується в основному інженерами та вченими і не потребує знання текстових мов програмування. Якщо розгорнуто - мені треба знайти час та зробити окрему тему про візуальне програмування та мій проект. Може на днях вдастся зробити.

То типу як Сonstruct(Classic, 2, 3)?

Щось схоже по простоті, але зі значно ширшими можливостями, не менші ніж в Сі. Не пропусти мою тему про Метапрог, коли в мене дійдуть руки її зробити.

110

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

to metaprog

Просто розтягнути дизайн  не можна. Потрібні адаптивні дизайни. Так, наприклад, HTML5 вміє сам "переставляти" блоки. Розтягувати елементи, повертати їх на 90 градусів тощо. І все це робиться кількома командами, а не детальним описом як кожен елемент має себе вести. Це повністю проблему не вирішує, але значно спрощує вирішення.

Закінченням Руїни вважається епоха Мазепи. Я не кажу, що Руїна це добре. Але це час не лише тотального занепаду, а й деяких помітних перемог. Та сама Конотопська битва - як раз часи Руїни. Все "козацтво" Сірка - теж час Руїни. Хочу звернути на це увагу.

Боївка у мене - це не набів діалогів. Там багато факторів які впиливають на те що вібувається. Не надто тривіальний механізм розрахунку подій. Була версія навіть із переміщенням загонів, але відмовився від того.

Статтю вашу подивлюся, дякую. Але ще раз зверну увагу - моя мета привернути увагу до історії України. Ігор про космос багато - і зроблені дуже добре. Нащо там мої саморобки?  Щодо ігор про Україну - є моди для Маунт і Блейд, мод для Нард оф Айрон тощо. Не надто історичні, але тематичні.  Дещо можна знайти якщо пошукати.

Щодо шрифтів - читати великі тексти написані екзотичними шрифтами, як показали експерименти, важко.


to ur_naz

Про "нормально", якщо це до мене, то не зрозумів.
Про рейтинги. Гру, як казав буду видавати у вигляді сайту, тому правила Стіма мене не надто цікавлять. Але якщо Ви щось видавали то маєте знати, що для отримання рейтингу треба заповнити спецільну анкету (для менше 8 років - розширену), вас перевірять і лише тоді зможете його дізнатися. Подаватися на отримання рейтингу я найближчим часом точно не буду.

111

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Ігор про космос багато - і зроблені дуже добре. Нащо там мої саморобки?

Але в тих іграх Україна не представлена. В основному всякі федерації землян, подібні до США.

Подякували: P.Y.1

112

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

Нормально - це перпендикулярно чомусь.

У вузькоматематичному значенні — так. У даному ж випадку, слід користуватися словником загальної лексики, де «нормально» й «нормальний» мають інші значення.

Подякували: Gener_Al1

113 Востаннє редагувалося P.Y. (14.04.2020 16:12:29)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

А якщо не вказати то що?

на стім точно не пустять.

Навіщо стім браузерці? (Це ж браузерка, я правильно зрозумів?)

Подякували: leofun011

114

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

P.Y. написав:
ur_naz написав:

А якщо не вказати то що?

на стім точно не пустять.

Навіщо стім браузерці? (Це ж браузерка, я правильно зрозумів?)

Наразі, так. Гра, більшою мірою, текстова. А HTML5 не тільки кросплатформений, але й дає можливості по виводу і оформленню текстів більше ніж всі мої власні розробки. Треба одразу було все на ньому робити.

115

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

На наведеному малюнку зображено Петра Дорошенка. Це скан-копія картини української художниці Наталії Павлусенко, яку вона, як і портрет Івана Сірка, дозволила використати для оформлення гри «Гетьманщина» (https://general.in.ua/hetmanate). Велика подяка їй за це.

Постать Дорошенка є досить цікавою. Більшість його пам’ятає, як одного з гетьманів Правобережжя у часи Руїни. За часів гетьманування, фактично визнав протекторат Османської імперії. На кілька років зміг навіть об’єднати під своєю владою обидва береги Дніпра.
Я неодноразово зустрічав матеріали, де йому закидають державне зрадництво та здачу у рабство татарам населення завойованих населених пунктів.
Друге, думаю, є правдою. Але часи були іншими і сприймались такі дії набагато спокійніше ніж зараз. Та й наймана татарська кіннота воювала зазвичай за ясир, який збирала з переможених. А без татарської кінноти, скажімо чесно, багатьох козацьких перемог могло і не бути. Щодо першого, я скоріше не згодний. Адже чомусь набагато рідше пригадують його участь у Конотопській битві і підготовці до неї та авторство вельми вигідних для Гетьманщини Жердівських статей.

У другій половині гри «Гетьманщина» (до речі, розробка гри вже закінчується), Дорошенко є одним з головних героїв. Щоправда, це часи коли він ще прилуцьким полковником був. А яке ваше ставлення до Петра?

P.S. А ще його правнучка були дружиною поета Пушкіна.

Портрет

https://pbs.twimg.com/media/EWI8nnWWkAQcG8Y.jpg

Подякували: 221VOLT1

116

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

реквестую скриншоти гри, ігрового інтерфейсу :)
дякую

Подякували: Gener_Al, 0xDADA11C72

117

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Загалом оформлення не надто змінилося. Хоча я зміг зробити більше анімацій. Мабуть слід зробити невелике відео - анонс гри.
Бо зараз мені допомагають розібратися із логінізацією через ФБ та Гугл. Ще треба зробити детальне порівнняння дій гравця із тими, що були в реальності. І, власне, все. На вихідних пройшов на "ідеальне" закінчення на макс важкості. Зміг пройти =)

Загалом, окрім того, що можна закінчити гру, довівши все до масового бунту є ще 9 "сюжетних" варіантів закінчення.
1 трохи кращий за реальну історію, 1 "реальний" , і 7 гірших. Коли я кажу краще-гірше то маю на  увазі точку зору "збереження суверенітету Гетьманщини". Бо може хтось хоче повернути землі до Речі Посполитої, чи розділити її на незалежні частини. Таке можливо, але з точки зору завдання гри - це поганий варіант.

скріншот

Сподіваюсь, всі пам'ятають, що таке Жердівські статті?
https://pbs.twimg.com/media/EWM1yc2XkAEcZ8d.jpg

Подякували: 0xDADA11C7, 221VOLT, plusxx3

118

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А ще "досягнення" будуть.

скрін

https://media.discordapp.net/attachments/602393030124634114/702826134433431654/unknown.png

Подякували: plusxx, 221VOLT2

119

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

шлях не може бути досягненням... та й інші досягнення дуже сумнівні

120

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Прихований текст
ur_naz написав:

шлях не може бути досягненням... та й інші досягнення дуже сумнівні

а покажіть, що ви розробляєте :)
критикувати легше, ніж створювати :)