Тема: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу
Вітання.
Зовсім нещодавно почав бавитись в гру, і дуже важливим аспектом в ній є кількість шкоди, яку можна заподіяти за певний час.
Дано
купка скілів, котрі мають такі показники, як:
- потенційна шкода
- швидкість виконання
- ціна (необхідна кількість мани для використання, або інших подібних ресурсів)
- додаткові ефекти (наприклад, 40% шанс, що якийсь інший скіл можна буде використати ігноруючи швидкість виконання, тобто миттєво, та ігноруючи ціну)
Просто симулювати ці скіли та їхні ефекти складності немає, але з якого боку підійти, аби отримати таку послідовність виконання скілів, котра, скажімо, за 5хв учинить найбільше одиниць шкоди?
Найперше, що спадає на думку - це простий перебір, але через велику кількість скілів та певну механіку гри купа часу витратиться даремно, здається.