1

Тема: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

Вітання.
Зовсім нещодавно почав бавитись в гру, і дуже важливим аспектом в ній є кількість шкоди, яку можна заподіяти за певний час.

Дано
купка скілів, котрі мають такі показники, як:
- потенційна шкода
- швидкість виконання
- ціна (необхідна кількість мани для використання, або інших подібних ресурсів)
- додаткові ефекти (наприклад, 40% шанс, що якийсь інший скіл можна буде використати ігноруючи швидкість виконання, тобто миттєво, та ігноруючи ціну)

Просто симулювати ці скіли та їхні ефекти складності немає, але з якого боку підійти, аби отримати таку послідовність виконання скілів, котра, скажімо, за 5хв учинить найбільше одиниць шкоди?
Найперше, що спадає на думку - це простий перебір, але через велику кількість скілів та певну механіку гри купа часу витратиться даремно, здається.

2

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

Dota2?

3

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

pluszz написав:

Dota2?

ні

4

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

NP-повна задача. Принаймні в такому формулюванні. Можливо, в конкретних випадках будуть певні оптимізації.

Подякували: FakiNyan1

5

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

koala написав:

NP-повна задача. Принаймні в такому формулюванні. Можливо, в конкретних випадках будуть певні оптимізації.

я тоді пізніше розпишу детальніше

6

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

Кількість станів обмежена, отже, можна знайти певні послідовності операцій, що призводитимуть до попередньо досягнутих станів (крім завданої шкоди). Такі послідовності мають певну цінність (шкоду) і займають певний час. Вам треба знайти послідовність із найкращим DPS (damage per second, ушкодження за секунду), ну і врахувати, що перша комбінація, що призводить у повторюваний стан, і остання комбінація, щоб вкластися в 5 хвилин, можуть бути іншими.

Подякували: FakiNyan1

7

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

WoW ?

8

Re: Порекомендуйте алгоритм для оптимізації ігрового процесу

cheappi386 написав:

WoW ?

Ні , по WoW міліон гайдів на всіх мовах світу. Може це щось взагалі не комп'ютерне.