1

Тема: Як просувати свою гру?

А й справді? Як же просунути своє творіння серед сотень тисяч інших?  *SCRATCH*

Я уявляю, як ти старано працював декілька днів, місяців чи років над своєю грою.
І ось вже ти вважаєш своє творіння молодого ігротворця готовим побачити світ. *YAHOO*
А чи хочуть його бачити люди?
Насамперед мусиш мати впевненість, що сам бажаєш грати в це  і з радістю покажеш друзям, щоб пограти разом. *DRINK*
Є? Чудово! Ти вже матимеш декількох прихильників своєї забавки.

А тепер розгляньмо правильні відповіді на життєві питання.  8)

Обери для забавки захопливу назву. Таку, щоб прилипла до язика і люди хотіли б вимовляти її знову і знову.
Назва має бути не лише смачна на вимову, а й зачіпати відомі пошукові слова.
Найпоширеніші пошукові запити можна знайти, наприклад, в Google Trends.
І перевірте, що гра має щось особливе - цікаві події, ігролад, мальовничість чи все разом.

Просування гри варто почати ще до її випуску.
Нехай гравці знатимуть про неї, тільки-но гра матиме якийсь пристойний вигляд та ігролад.
Нехай цікавість до невідомого зачепить їх чим раніш. Щоб люди чекали твою забавку, а не ти їх.
І запропонуй найвідданішим гравцям провести попереднє випробування. Так, ти отримаєш відгуки справжніх неупереджених гравців.
Бажано щоб серед випробувальників були досвідчені гравці, хтось із стрімерів чи нумограців.
Гра ще не вийшла, а про неї вже знають і це добре.
Важливо випробувати її самому. Повністю і не декілька разів.
Просто забудь на деякий час, що ти митець і перевтілься на гравця.
Поринь у своє творіння, щоб відчути чи отримуєш від неї задоволення.
Можливо, де-не-де забагато болю і варто полегшити ігролад. А там де нудно - додати цікавого чи вщипного вмісту.

Як розповсюдити забавку?  *SCRATCH*

Найлегший шлях - це звернутись до видавця ігор. Це студії, котрі публікують не лише власні витвори, а й розробки інді-творців.
Чи буде згодним той заклад поширювати твій шедевр, залежить в першу чергу від якості забавки та її неповторності.
Тобто вони спочатку спробують передбачити віддачу від вкладення коштів у рекламу.
Це працює таким чином, що студія бере на себе не лише
випробування, змісцевлення, розповсюдження гри, її монетизацію, а й законові питання.
Отже. Якщо вас лякає сама думка займатись цим самому, то краще зверніться до фахівців, хоча б частково.
А за це вже поділитесь з ними частиною прибутку. Зазвичай це половина або й більша частина, в залежності від обраних вами послуг.
Як то кажуть, краще заробити 10 відсотків з мільйона, ніж сто відсотків з нічого.

А тепер поради для тих, хто має мало грошей для просування або немає їх взагалі.  *PARDON*

Ви впевнені, що ваша гра "вистрілить", бо це ж творіння справжнього митця.
Вона особлива своїм ігроладом, або затягує звабливою графікою чи зворушливим, захопливим дійством.
Справді, ну от чесне слово, пообіцяйте собі, що хоч щось з цього є правдою.
В такому випадку гра рекламує себе сама. Варто лише трохи їй допомогти.
Створіть сайт про цей шедевр. Можливо знаєте людину котра допоможе вам у цьому.
Зараз дуже багато фахівців-початківців сидять без роботи.
Сайт для вас, може стати вдалим зразком їхнього вміння для замовників та працедавців.
Насправді і самомому створити його легко. Оберіть котрусь з CMS - Wordpress або Wix, наприклад.
Це буде ваша візитівка. Посилання на нього залишатимете всюди.
Маючи сайт та трейлер-оповістку мчіть в соціальні мережі.
Створіть сторінку для забавки в Instagram, Facebook, Twitter та Telegram.
І від імені своїх сторінок публікуйте новини про вашу гру в тематичних пабліках.
Спільнот, що мають зацікавлення інді розробками, дуже багато. Це зараз модно.
Не варто нехтувати навіть найменшими з них. Бо хто зна, котра дасть гарматний поштовх для сарафанного радіо.
Залишайте в своїх дописах відомі кришмітки #indiedev, #madewithunity, #indiehorror, #indieshoter.
Також, варто вести щоденник розробника. Як до випуску гри, так і після.
Це збільшить кількість прихильників та поглибить їх занурення у світ гри.
Ви одразу матимете і цькувальників. Це теж сприяє поширенню галасу навколо вашої забавки.
Варто підтримувати її оновленнями і залишатись на виду.
Залишайте згадки про себе що частіше, то краще.
І зніміть вже ті декілька роликів для ЮТубу про свій ігролад.
Нагадую, всюди посилання на сайт та кришмітки.

Мабуть варто також нагадати про грамотність під час створення сайту та сторінки в магазині.
Створіть якісну відео-принаду, щоб це було коротко, змістовно та зваблювало спробувати.

Окрім просування в мережі, заявіть про себе і вживу.
Сходіть на конференції та різні малі заходи де спількуються розробники.
Можливо, комусь стане до вподоби ваше творіння і вони захочуть допомогти.
Головне знайдіть, запишіть ся  і підіть туди. Гірше від цього не буде.
Там перебуватимуть такі ж скромняги як і ви. І вони теж шукають спілкування з однодумцями.
Ще є така чудова річ, як змагання, випробування розробників.
На деяких з них, стенди дають безкоштовно, для ігор, які подають надії на захоплення широким загалом.
Це чудова нагода показати себе шанувальникам та видавцям забавок.

Тож, просто зробіть це. *THUMBSUP*

І пам'ятайте, поки ви вірите у свою гру, то у вас вірять всі - гравці, спільноти, видавці та інші розробники.
В вас вірю я та навіть ваша мама!

https://www.youtube.com/watch/UcamKAE3WkI

Подякували: plusxx, 0xDADA11C7, harentius, Betterthanyou4

2

Re: Як просувати свою гру?

Обери для забавки захопливу назву. Таку, щоб прилипла до язика і люди хотіли б вимовляти її знову і знову.
Назва має бути не лише смачна на вимову, а й зачіпати відомі пошукові слова.
Найпоширеніші пошукові запити можна знайти, наприклад, в Google Trends.

Колись був дуже проникся цим запитанням, тож вставлю свої п'ять копійок ;)
Найбільше мені сподобалося, як це систематизують у книзі "Level Up! The Guide to Great Video Game Design"
Якщо коротко, назви бувають:
1) Прямолінійні.
Назва сама вказує, де відбувається дія, про кого це і так далі. (Наприклад, Sonic the Hedgehog, Castle Wolfenstein)
2) Вказують на дію або просто "круті" (cool)
Намагаються передати атмосферу, дух гри, але без конкретної якоїсь прив'язки. (Наприклад, Brütal Legend, Gears of War)
3) Вигадливі (punny в оригіналі)
Я б описав це як каламбури, або просто оригінальні комбінації слів, які напряму до гри відношення не мають, але чіпляють оригінальністю. (Наприклад, Just Cause, Half Life, System Shock)
4) Рожева корова
Це такі назви, які з одного боку оригінальні, з іншого боку, незрозумілі, доки не пройдеш гру. Розширений попередній варіант (як на мене) (Наприклад, LittleBigPlanet, Far Cry, Resident Evil.)

Подякували: 0xDADA11C71