Тема: Як просувати свою гру?
А й справді? Як же просунути своє творіння серед сотень тисяч інших?
Я уявляю, як ти старано працював декілька днів, місяців чи років над своєю грою.
І ось вже ти вважаєш своє творіння молодого ігротворця готовим побачити світ.
А чи хочуть його бачити люди?
Насамперед мусиш мати впевненість, що сам бажаєш грати в це і з радістю покажеш друзям, щоб пограти разом.
Є? Чудово! Ти вже матимеш декількох прихильників своєї забавки.
А тепер розгляньмо правильні відповіді на життєві питання.
Обери для забавки захопливу назву. Таку, щоб прилипла до язика і люди хотіли б вимовляти її знову і знову.
Назва має бути не лише смачна на вимову, а й зачіпати відомі пошукові слова.
Найпоширеніші пошукові запити можна знайти, наприклад, в Google Trends.
І перевірте, що гра має щось особливе - цікаві події, ігролад, мальовничість чи все разом.
Просування гри варто почати ще до її випуску.
Нехай гравці знатимуть про неї, тільки-но гра матиме якийсь пристойний вигляд та ігролад.
Нехай цікавість до невідомого зачепить їх чим раніш. Щоб люди чекали твою забавку, а не ти їх.
І запропонуй найвідданішим гравцям провести попереднє випробування. Так, ти отримаєш відгуки справжніх неупереджених гравців.
Бажано щоб серед випробувальників були досвідчені гравці, хтось із стрімерів чи нумограців.
Гра ще не вийшла, а про неї вже знають і це добре.
Важливо випробувати її самому. Повністю і не декілька разів.
Просто забудь на деякий час, що ти митець і перевтілься на гравця.
Поринь у своє творіння, щоб відчути чи отримуєш від неї задоволення.
Можливо, де-не-де забагато болю і варто полегшити ігролад. А там де нудно - додати цікавого чи вщипного вмісту.
Як розповсюдити забавку?
Найлегший шлях - це звернутись до видавця ігор. Це студії, котрі публікують не лише власні витвори, а й розробки інді-творців.
Чи буде згодним той заклад поширювати твій шедевр, залежить в першу чергу від якості забавки та її неповторності.
Тобто вони спочатку спробують передбачити віддачу від вкладення коштів у рекламу.
Це працює таким чином, що студія бере на себе не лише
випробування, змісцевлення, розповсюдження гри, її монетизацію, а й законові питання.
Отже. Якщо вас лякає сама думка займатись цим самому, то краще зверніться до фахівців, хоча б частково.
А за це вже поділитесь з ними частиною прибутку. Зазвичай це половина або й більша частина, в залежності від обраних вами послуг.
Як то кажуть, краще заробити 10 відсотків з мільйона, ніж сто відсотків з нічого.
А тепер поради для тих, хто має мало грошей для просування або немає їх взагалі.
Ви впевнені, що ваша гра "вистрілить", бо це ж творіння справжнього митця.
Вона особлива своїм ігроладом, або затягує звабливою графікою чи зворушливим, захопливим дійством.
Справді, ну от чесне слово, пообіцяйте собі, що хоч щось з цього є правдою.
В такому випадку гра рекламує себе сама. Варто лише трохи їй допомогти.
Створіть сайт про цей шедевр. Можливо знаєте людину котра допоможе вам у цьому.
Зараз дуже багато фахівців-початківців сидять без роботи.
Сайт для вас, може стати вдалим зразком їхнього вміння для замовників та працедавців.
Насправді і самомому створити його легко. Оберіть котрусь з CMS - Wordpress або Wix, наприклад.
Це буде ваша візитівка. Посилання на нього залишатимете всюди.
Маючи сайт та трейлер-оповістку мчіть в соціальні мережі.
Створіть сторінку для забавки в Instagram, Facebook, Twitter та Telegram.
І від імені своїх сторінок публікуйте новини про вашу гру в тематичних пабліках.
Спільнот, що мають зацікавлення інді розробками, дуже багато. Це зараз модно.
Не варто нехтувати навіть найменшими з них. Бо хто зна, котра дасть гарматний поштовх для сарафанного радіо.
Залишайте в своїх дописах відомі кришмітки #indiedev, #madewithunity, #indiehorror, #indieshoter.
Також, варто вести щоденник розробника. Як до випуску гри, так і після.
Це збільшить кількість прихильників та поглибить їх занурення у світ гри.
Ви одразу матимете і цькувальників. Це теж сприяє поширенню галасу навколо вашої забавки.
Варто підтримувати її оновленнями і залишатись на виду.
Залишайте згадки про себе що частіше, то краще.
І зніміть вже ті декілька роликів для ЮТубу про свій ігролад.
Нагадую, всюди посилання на сайт та кришмітки.
Мабуть варто також нагадати про грамотність під час створення сайту та сторінки в магазині.
Створіть якісну відео-принаду, щоб це було коротко, змістовно та зваблювало спробувати.
Окрім просування в мережі, заявіть про себе і вживу.
Сходіть на конференції та різні малі заходи де спількуються розробники.
Можливо, комусь стане до вподоби ваше творіння і вони захочуть допомогти.
Головне знайдіть, запишіть ся і підіть туди. Гірше від цього не буде.
Там перебуватимуть такі ж скромняги як і ви. І вони теж шукають спілкування з однодумцями.
Ще є така чудова річ, як змагання, випробування розробників.
На деяких з них, стенди дають безкоштовно, для ігор, які подають надії на захоплення широким загалом.
Це чудова нагода показати себе шанувальникам та видавцям забавок.
Тож, просто зробіть це.
І пам'ятайте, поки ви вірите у свою гру, то у вас вірять всі - гравці, спільноти, видавці та інші розробники.
В вас вірю я та навіть ваша мама!
https://www.youtube.com/watch/UcamKAE3WkI