Chemist-i написав:Ромко, а можеш зробити більш якісні фото того місця з обох боків (і бажано не телефоном)? Бо нічого не видно, але мені здається що пробитий конденсатор (КЗ), чи котушка від плати відпаялась (це такий чорний куб). Взагалі то я не побачив додаткового живлення, як правило 8600 іде з ним, і по друге - щось мені підказує що причина підвищеної температури не у відеокарті, бо за статистикою сама розповсюджена несправність відео - проц відпаюється від плати. Ще є припущення, що це пил, інколи він проводить струм, ну і такі цікаві ефекти.
В даному чітко видно, що к.з., і не через пил (пил стає частіше причиною перегріву і згоранню проца, аніж причиною к.з.). Котушка мало ймовірно винна в к.з., бо схематично зазвичай вона стає причиною згорання ще чогось, що потім добиває до кінця схему. А щодо розповсюдженої причини поломки - є блок живлення (просіда за напругою чи має несправність, яка створює при ввімкненні чи вимкненні імпульси підвищеної напруги), але в даному випадку це не можливо (немає додаткового живлення, відповідно материнка мала прийняти на себе удар, а так як не прийняла - то блок живлення не винний), тож друга за розповсюджена причина - із-за високих температур поганенької якості конденсатор (це характерно для бюджетних рішень, тут саме таке) втратив свої властивості і просто пробився. За майже сім років я тих конденсаторів паяв до чортиків, головне помітити вчасно і можна врятувати відеокарту чи материнку витративши лише 10-20 грн., але майже 80% майстерень тримають "фахівців" що вміють ремонтувати комп'ютери за схемою лего, тож не шарять в цьому, а часто і паяльника не пам'ятають де поклали перед відкриттям майстерні. І взагалі дивуюся новині про відвалені проци із-за температури, бо це не така часта причина поломки, ну я бачив дуже рідко таке, максимум пару раз на рік.
Faraon написав:Я вже давно хочу про це мати знання на цю тему, де можна почитати про ті кондинсатори і тому подібне!
Як називається все те що припаяне на відеокарті і для чого воно взагалі потрібне?!
Для цього доведеться пару років вчитися, бо вивчення самого конденсатора чи ще чогось не досить.
Hanter написав:У відповідь на моє повідомлення, HetmanNet швидше всього напише щось таке:
Ти помилився, я просто процитую мудру людину, щоб ти зрозумів свою помилку:
А щоб тебе добити скажу простіше: не був би йолоп в майстерні - він полагодив би відеокарту і сказав би у крайньому випадку що винен вірус чи тарган (а на фразу клієнта "в мене немає тарганів" сказав би "а вам звідки знати? ну не вигадав я його")...
Cyan написав:...а потім ситуація повторюється безліч разів, тому що реальна причина прихована... а якби лікар так само робив?
якщо ж людина чогось не розуміє в даній сфері, то завжди можна пояснити простими словами на пальцях - хай це обтяжливо, але, прийнамні, буде відчуття, що добре виконав свою роботу
Погоджуюся, саме тому мені клієнти вірні роками не дивлячись на ціни і за років п'ять вони вже самі половину поломок усувають (мабуть за багато базікаю про поломки і їхнє усунення).. треба намагатися знаходити спільну мову навіть з чайником якогось там рівня.. бо дехто з чайників бажає апгрейдитися до низькорівневого юзера, а дехто одразу каже що байдуже і не сидить поряд із купою питань..
P.S. На останок, історія із свого життя.
▼Прихований текст
Прийшов до постійного клієнта (раз на рік викликає для профілактики чи іноді для ремонту), ну ось це був випадок для ремонту. Подивився, у нього на материнці пробиті два конденсатора, і головне що вчасно звернувся, з БЖ все гуд він був не винен, конденсатори були дешевеньки та ще й біля проца тож "пріли" вони добре. Паяльника при собі не мав, тож виймаю і кажу "Що зроблю і привезу назад", він погодився, засмучено каже "Доведеться поки на ДВД фільми дивитися", він вже приготував диск для перегляду і я як раз пішов. Поїхав додому, швиденько перепаяв конденсатори, перевірив чи не пошкоджено ще щось, оновив біос (просто так, як бонус за вірність) і поїхав назад. Відкриває клієнт двері і вигукує:
К: "Щось забув?"
Я: "Ні"
К: "Тобто ні? А навіщо повернувся?"
Я: "Материнку привіз"
К: "А полагодити?"
Я: "Так все вже зробив"
К: "Як це? Я ж ще фільм не додивися"
Я: "Мабуть довгий"
К: "Ні, то просто тобі пора майстерню відкривати, щоб людям дати можливість пожити без компа з тиждень"
Я: "Навіщо?"
К: "Біс його знає.Заходь"
Зайшов.
Я: "То ставлю материнку на місце?"
К: "Звісно, але після фільма"
Я: "Так там залишилося хвилин двадцять фільму, як раз поставлю поки до дивитеся"
К: "А другу частину?"
Я: "Тобто другу?"
К: "Там ще друга є, коли її дивитимуся?"
Я: "Після того як поставлю материнку"
К: "Ти в то віриш?"
Я: "Надія вмирає останньою"
К: "Термінові виклики є?"
Я: "Немає"
К: "Скільки відводиш на виклик?"
Я: "Годину чи дві"
К: "І на "холості"?"
Я: "Так, бо хто знає чи дійсно щось зламано чи то левел у юзера занизький"
К: "Став материнку, бери чіпси і покажеш що працює комп після другої частини фільму, за дві години філму дам як за два "холості" виклики"