Тема: Як стати 3D-дизайнером
Я мрію стати 3D-дизайнером, щоб створювати реалістичні 3D-моделі усього, що є навколо (у якості хоббі). З чого мені почати?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Обговорення → Вибір подальшого шляху → Як стати 3D-дизайнером
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Я мрію стати 3D-дизайнером, щоб створювати реалістичні 3D-моделі усього, що є навколо (у якості хоббі). З чого мені почати?
З цього сайту я починав років 5 тому. Дивився відео уроки по SketchUP, 3DSMax, Blender. Не скажу, що я нічому не навчився, але от ні одну практичну 3D-модель створити не можу
З цього сайту я починав років 5 тому. Дивився відео уроки по SketchUP, 3DSMax, Blender. Не скажу, що я нічому не навчився, але от ні одну практичну 3D-модель створити не можу
Почнемо з того, що треба просто навчитися робити ескізи від руки. Навчитися робити розкадровку анімації від руки. Навчитися від руки робити ескізи з кількох ракурсів. Одним словом треба мізки розкачати. Потім пробувати відтворювати реальні об'єкти із життя на компі. Потім вчитеся ці відтворенні об'єкти допрацьовувати. Потім вчите скульптуринг виконуючи всі завдання.
Доброго часу. Опишіть з чим саме у вас проблема, конкретніше. Що значить ви не можете зробити жодної моделі?
Коли я намагаюся створити точну модель, з усіма дрібницями, то не виходить зберігати пропорції. Хіба що тінь, відкинута моєю моделлю та реальним предметом, може зійтися у пропорціях. Я це викладу у свою тему.
Я за освітою інженер конструктор, і моделював всякі технічні штуки, можливо це трохи не в тему, але починав я таки з 3д максу і найперша робота була це зробити модель власної кімнати з усіма предметами. З чим я цілком впорався, в мене в ті часи були лише радянські меблі в стилі конструктивізму, тож я просто брав панелі з яких вони складались мірав рулетков і далі вбивав в 3д макс, а потім збирав як конструктор з тих панелей шафи і інше, з пропорціями проблем не було зовсім Щоправда в твердотільному моделюванні трохи інакший принцип моделювання, там моделювання здійснюється майже так як деталь буде виготовлена, т.е. екструзія, обрізка і т.д. на відміну від 3д макса, де моделювання здійснюється полігонами, їх деформацією і т.д.
tchort написав:Доброго часу. Опишіть з чим саме у вас проблема, конкретніше. Що значить ви не можете зробити жодної моделі?
Коли я намагаюся створити точну модель, з усіма дрібницями, то не виходить зберігати пропорції. Хіба що тінь, відкинута моєю моделлю та реальним предметом, може зійтися у пропорціях. Я це викладу у свою тему.
Є два підходи: інженерний та художній. Перший то поміряти, а другий то відтворити візуально подібним.
Так ось, в обох випадках є свої підручники: у першому вчать конструювати, в другому вчать зображувати.
Тож якщо напрям художній, то почніть з малювання. Там ви вивчите як панорама впливає, як пропорції визначати і т.д. Тобто сформує інше мислення, коли ви спочатку бачите у голові результат а потім інтуїтивно на основі досвіду його відтворюєте. Потім переходите на 3d, там починається те що ви маючи здобуті знання про спотворення відносно проекції і т.д. намагаєтеся застосувати як фільтр до уявного кадру щоб зрозуміти як то буде у трьох мірному просторі.
Якщо помітите серед талановитих аніматорів та дизайнерів більшість легко роблять чудові ескізи від руки, при тому більшість з них навчилися їх робити завдяки тисяч витрачених годин. Тож радив би вчитися малювати коли не за пк, а коли за пк то вчитися щось відтворювати в 3д. При тому спостерігаючи за деякими дизайнерами скажу, що ескізів роблять в сотні разів більше ніж самих моделей коли вчаться, бо в певний момент від руки темп покращення якості стає швидший ніж на пк, але з часом ескіз від руки стає інструментом прототипування бо дозволяє обмізкувати те що уявляють і вже починати над сформованим образом в деталях працювати на пк.
В радянські часи існував 3дмакс? Цікаво.
Насправді перша версія була випущена ще до розвалу совка, але я казав про меблі радянських часів, а не моделювання, займався я тим, вже точно не згадаю, але десь з 2003 по 200х рік.
Якщо помітите серед талановитих аніматорів та дизайнерів більшість легко роблять чудові ескізи від руки, при тому більшість з них навчилися їх робити завдяки тисяч витрачених годин.
Я такий заторможений та сонний останніх років 10, що мені навіть слова в голові шукати важко іноді, не те що зосереджуватися на малюванні чогось. Тобто, навіть CPU працює важко, не говорячи про мій GPU. Якраз за допомогою комп'ютера я хотів створювати, бо це легше - якщо щось зробив не так, то можна видалити, а на бумазі ні.
Хоча, я зараз починаю бачити, що я задав риторичне питання, бо не спав усю ніч і погано мислив.
На нього може бути дано кілька очевидних відповідей:
1. Робити екскізи, щоб натренувати свою образотворчу частину мозку, глазомір і робити моделі без вимірювань.
2. Читати книги по 3D-кресленню, щоб уміти моделювати по чек-лісту.
3. Купити лазерний сканер або інше обладнання для 3D-сканування предметів
4. Цим не займатися.
Бабла на сканер або інше обладнання я не маю. Робити екскізи в сонному стані, та ще й багато не тільки лінь, але і важко. Читати книги можна, але теж лінь. Тобто, єдине що залишається - цим не займатися
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися