1

Тема: Як стати 3D-дизайнером

Я мрію стати 3D-дизайнером, щоб створювати реалістичні 3D-моделі усього, що є навколо (у якості хоббі). З чого мені почати?

2

Re: Як стати 3D-дизайнером

з сайту гуглдотком

3

Re: Як стати 3D-дизайнером

З цього сайту я починав років 5 тому. Дивився відео уроки по SketchUP, 3DSMax, Blender. Не скажу, що я нічому не навчився, але от ні одну практичну 3D-модель створити не можу

4

Re: Як стати 3D-дизайнером

Прихований текст

Підозрілий акк

Подякували: sisetos175, leofun012

5 Востаннє редагувалося HetmanNet (07.12.2020 17:57:02)

Re: Як стати 3D-дизайнером

Фараон написав:

З цього сайту я починав років 5 тому. Дивився відео уроки по SketchUP, 3DSMax, Blender. Не скажу, що я нічому не навчився, але от ні одну практичну 3D-модель створити не можу

Почнемо з того, що треба просто навчитися робити ескізи від руки. Навчитися робити розкадровку анімації від руки. Навчитися від руки робити ескізи з кількох ракурсів. Одним словом треба мізки розкачати. Потім пробувати відтворювати реальні об'єкти із життя на компі. Потім вчитеся ці відтворенні об'єкти допрацьовувати. Потім вчите скульптуринг виконуючи всі завдання.

Подякували: Фараон1

6

Re: Як стати 3D-дизайнером

tchort написав:

Доброго часу. Опишіть з чим саме у вас проблема, конкретніше. Що значить ви не можете зробити жодної моделі?

Коли я намагаюся створити точну модель, з усіма дрібницями, то не виходить зберігати пропорції. Хіба що тінь, відкинута моєю моделлю та реальним предметом, може зійтися у пропорціях. Я це викладу у свою тему.

7

Re: Як стати 3D-дизайнером

Я за освітою інженер конструктор, і моделював всякі технічні штуки, можливо це трохи не в тему, але починав я таки з 3д максу і найперша робота була це зробити модель власної кімнати з усіма предметами. З чим я цілком впорався, в мене в ті часи були лише радянські меблі в стилі конструктивізму, тож я просто брав панелі з яких вони складались мірав рулетков і далі вбивав в 3д макс, а потім збирав як конструктор з тих панелей шафи і інше, з пропорціями проблем не було зовсім :) Щоправда в твердотільному моделюванні трохи інакший принцип моделювання, там моделювання здійснюється майже так як деталь буде виготовлена, т.е. екструзія, обрізка і т.д. на відміну від 3д макса, де моделювання здійснюється полігонами, їх деформацією і т.д.

Подякували: Фараон1

8

Re: Як стати 3D-дизайнером

В радянські часи існував 3дмакс? Цікаво.

9 Востаннє редагувалося HetmanNet (07.12.2020 21:25:30)

Re: Як стати 3D-дизайнером

Фараон написав:
tchort написав:

Доброго часу. Опишіть з чим саме у вас проблема, конкретніше. Що значить ви не можете зробити жодної моделі?

Коли я намагаюся створити точну модель, з усіма дрібницями, то не виходить зберігати пропорції. Хіба що тінь, відкинута моєю моделлю та реальним предметом, може зійтися у пропорціях. Я це викладу у свою тему.

Є два підходи: інженерний та художній. Перший то поміряти, а другий то відтворити візуально подібним.
Так ось, в обох випадках є свої підручники: у першому вчать конструювати, в другому вчать зображувати.
Тож якщо напрям художній, то почніть з малювання. Там ви вивчите як панорама впливає, як пропорції визначати і т.д. Тобто сформує інше мислення, коли ви спочатку бачите у голові результат а потім інтуїтивно на основі досвіду його відтворюєте. Потім переходите на 3d, там починається те що ви маючи здобуті знання про спотворення відносно проекції і т.д. намагаєтеся застосувати як фільтр до уявного кадру щоб зрозуміти як то буде у трьох мірному просторі.

Якщо помітите серед талановитих аніматорів та дизайнерів більшість легко роблять чудові ескізи від руки, при тому більшість з них навчилися їх робити завдяки тисяч витрачених годин. Тож радив би вчитися малювати коли не за пк, а коли за пк то вчитися щось відтворювати в 3д. При тому спостерігаючи за деякими дизайнерами скажу, що ескізів роблять в сотні разів більше ніж самих моделей коли вчаться, бо в певний момент від руки темп покращення якості стає швидший ніж на пк, але з часом ескіз від руки стає інструментом прототипування бо дозволяє обмізкувати те що уявляють і вже починати над сформованим образом в деталях працювати на пк.

Подякували: tchort, Фараон2

10

Re: Як стати 3D-дизайнером

Фараон написав:

В радянські часи існував 3дмакс? Цікаво.

Насправді перша версія була випущена ще до розвалу совка, але я казав про меблі радянських часів, а не моделювання, займався я тим, вже точно не згадаю, але десь з 2003 по 200х рік.

Подякували: Фараон1

11 Востаннє редагувалося Alexv (07.12.2020 21:39:02)

Re: Як стати 3D-дизайнером

Фараон написав:

В радянські часи існував 3дмакс? Цікаво.

Радянські меблі != радянські часи

Подякували: Chemist-i, Фараон2

12

Re: Як стати 3D-дизайнером

HetmanNet написав:

Якщо помітите серед талановитих аніматорів та дизайнерів більшість легко роблять чудові ескізи від руки, при тому більшість з них навчилися їх робити завдяки тисяч витрачених годин.

Я такий заторможений та сонний останніх років 10, що мені навіть слова в голові шукати важко іноді, не те що зосереджуватися на малюванні чогось. Тобто, навіть CPU працює важко, не говорячи про мій GPU. Якраз за допомогою комп'ютера я хотів створювати, бо це легше - якщо щось зробив не так, то можна видалити, а на бумазі ні.
Хоча, я зараз починаю бачити, що я задав риторичне питання, бо не спав усю ніч і погано мислив.
На нього може бути дано кілька очевидних відповідей:
1. Робити екскізи, щоб натренувати свою образотворчу частину мозку, глазомір і робити моделі без вимірювань.
2. Читати книги по 3D-кресленню, щоб уміти моделювати по чек-лісту.
3. Купити лазерний сканер або інше обладнання для 3D-сканування предметів
4. Цим не займатися.
Бабла на сканер або інше обладнання я не маю. Робити екскізи в сонному стані, та ще й багато не тільки лінь, але і важко. Читати книги можна, але теж лінь. Тобто, єдине що залишається -  цим не займатися

13

Re: Як стати 3D-дизайнером

А тема була гарна, жаль що ТС - Віталік.