77kruk11 написав:Так Ви праві, ціль моя більш освітня ніж комерційна.
Що ж, з цим пунктом ми розібралися.
77kruk11 написав:І тут я сів на шпагат бо і ідею свою хочу реалізувати, як це зробити в SFML я знаю, і UE4 хочу освоїти.
Почнімо таки з того, що SFML - це лише ООП бібліотека-обгортка, а UE4 - повноцінний ігровий двигун (ймовірно один з найпотужніших по інструментарію на ринку). Їх взагалі недоречно порівнювати. Ваше питання виглядає на рівні: я маю виноград, хочу отримати сік. Вмію чавити виноград ногами, або можу взяти соковижимальну машину, але нею я не вмію користуватися, що краще???
Якщо ваша ціль - це розробка та отримання готового продукту у вигляді повноцінної RTS гри, то очевидно, що вам потрібен UE. А також різні текстури для локацій, модельки для персонажів, сюжет гри, зрештою, та ще багато чого. А також вам прийдеться найняти (ну або освоїти самому професії) художників, гейм дизайнерів, левел дизайнерів, тестерів і т.п. Тобто, що ви хочете зробити? Готову гру, чи вас швидше цікавить графіка (вивчення графічних АПІ, двигунів, бібліотек..)?
Якщо останнє, то краще розпочати з, як я вже і казав, SFML/SDL чи навіть OpenGL/DirectX. Спробуйте зробити щось примітивне, проте довести це до якогось логічного завершення і релізнути це. Те, що ви знаєте, як це все зробити використовуючи SFML (хоча я певен це лише вам так здається, що знаєте) не означає, що ви вже гуру SFML. SFML - лише інструмент, який як і UE не дасть всього готового і вам 100% прийдеться писати костилі, продумувати ваш пайплайн, думати якби це оптимально відмалювати кілька десятків тисяч об'єктів і т.п.
От ви ж вчили навіщось SFML? А якоїсь контрольної робити по ньому ви так і не зробили, то от і зробіть гру.