1 Востаннє редагувалося 77kruk11 (02.03.2021 20:04:45)

Тема: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Вітаю спільното. Хочу написати гру, економічну стратегію в реалтайм. І маю нелегкий як для мене вибір, написати її в 2D за допомогою SFML, або в 3D за допомогою UE4, який я знаю дуже поверхньо.
Сам я більш схильний до UE4 бо попутно хочу освоїти цей рушій, яле я турбуюсь що 3d буде дуже вибогливе до заліза в стратегічній грі.
Прошу допомогти порадою, якщо можна то з поясненям.   

P.S. 2d на UE4 не розглядаю, бо як я розумію 2d в ньому реалізовано здебільш через 3d і зміну ракурсу камери.
Ще раз дякую і чекаю порад.

2 Востаннє редагувалося tchort (02.03.2021 19:17:27)

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Мабуть найперше це час. Скільки у вас є часу? Як близькі ви з SFML? Можна загрузнути доволі сильно якщо і вчити і паралельно робити щось серйозне на погано освоєному двигуні, ще і вирішувати нетипові задачі.
    UE4 штука велика, краще б, мені здається, повчити її перед тим як робити на ній щось більше за тести і вправи. Тому якщо часу є додаткових декілька місяців і вже так вам потрібен UE4 то вибір очевидний, коли часу небагато чи не терпиться почати проектування/розробку то вибір теж очевидний - той інструмент з яким ви вже знайомі (SFML).
Друге, - чи гра потребує такого 3D на який SFML не здатний? (3D в ньому можливо використовувати).

*P.S.
Ви погану вибрали назву теми. Мені здається. Додати мабуть варто було декілька ключових слів.

Подякували: 77kruk11, koala, leofun013

3

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Дакую. Часу вдосталь, десь 4-5 годин на добу можу присвятити навчанню, і розробці.
P.S. не знайшов як відредагувати тему, та і в першому пости зробив помилку, хотів би виправити. Підкажете?

4

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Гра буде одиночна чи мультіплеєр? Якщо мультіплеєр, то думали на чому сервер буде?

5

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Одиночна.

6

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Від модератора: розблокував вам можливість редагувати повідомлення.

Подякували: 77kruk111

7 Востаннє редагувалося Droid 77 (03.03.2021 05:12:56)

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Пан 77kruk11, щось мені підказує що та стратегія з реалізацією в 2D графіці буде нагадувати ігри 1985-х років. Мабуть не дуже гарна ідея.
Взяти для прикладу не дуже складну гру - перший реліз Age of Empires 1997-го року. Там 3D зі своєрідним спрямуванням камері, таке спрямування надає уявлення 2D графіки. І виглядає досить вдало.

P. S.
Якщо вирішили просуватися в напрямку GameDev, та обрали або тільки но збираєтесь обрати для вивчання Unreal Engine. Раджу піти шляхом навчання з Instructor-led training (посилання не є реклама, порада). Скільки то коштує не знаю, сумніваюсь що безкоштовно. Але вважаю кошти витрачені на навчання швидко повернуться.

Подякували: 77kruk111

8

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Так, я в 2d теж планував використовувати ізометрію, і відрендерені в ізометрію 3d моделі. Ви праві, десь приблизно виглядало б як Age of Empires.
Дякую за посилання, можливо буде доречним відкласти ідею і повчитись UE4, ви вже другий хто так радить зробити.
Таке питання, якщо на UE4 зробити щось условно як Age of Empires, але в 3d, чи не занадто це нагрузить залізо.
Я маю уявлення про SFML, а от наскільки вимоглива до заліза UE4 та 3d гадки не маю. Не хотілося б на якомусь етапі все робити з початку.

9 Востаннє редагувалося tchort (03.03.2021 11:39:22)

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

що та стратегія з реалізацією в 2D графіці буде нагадувати ігри 1985-х років

-Це вже ніяк не обов'язково.
    Хоч ви уже обрали UE4 і то добре, річ перспективна, хочу лише додати до SFML - що вигляд на мою думку тяжко залежить вже від художника та винахідливості розробників загалом. На 2D двигуні з деякими 3D елементами деякі спромоглися доволі гарних і стильних речей витворити з "плаского" (2D у більшості своїй, окрім персонажів та деяких об'єктів оточення).
    Ось прошу погляньте, з тих що мені відомо, останніх 2D+ ігор, - доволі пристойна,  атмосферна і жива картинка, що треба передає->
https://www.supergiantgames.com/games/transistor/
https://www.gog.com/game/shadowrun_hong … ed_edition

Таке питання, якщо на UE4 зробити щось условно як Age of Empires, але в 3d, чи не занадто це нагрузить залізо.

https://docs.unrealengine.com/en-US/Bas … index.html

Коли подивитися на Вікі, які існують ігри подібного жанру на UE4, для доволі грубої оцінки. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U … gine_games
Зі стратегій на UE4 тільки "Valhalla Hills" та "Barrage" мінімальні вимоги до першої знайшов тут, https://store.steampowered.com/app/3519 … lla_Hills/ прошу перегляньте, ймовірно допоможе оцінити хоч якось.

Подякували: 77kruk11, leofun012

10

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Бігло прочитавши ваш тред до мене закралася думка, що вам краще розпочати з SFML/SDL та зробити хоча б примітивний 2д платформер. Як я зрозумів ваша ціль швидше освітня, а ніж комерційна, якщо це так і ви хочете спробувати зробити гру, то раджу розпочати з простого, проте довести гру до кінця, так, щоб будь-хто міг її звантажити, встановити та пограти. І, наприклад викласти її тут, на форумі.

Взагалі, я б радив спробувати написати примітивну гру на нативному АПІ OpenGL/DirectX, для кращого розуміння, що відбувається під капотом у всяких двигунів.

Якщо ви просто хочете стати UE розробником, тоді вам не гру треба робити.

Подякували: tchort, 77kruk11, leofun013

11

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

Так Ви праві, ціль моя більш освітня ніж комерційна. І тут я сів на шпагат бо і ідею свою хочу реалізувати, як це зробити в SFML я знаю, і UE4 хочу освоїти. Але мабуть на два стільця я все ж не сяду. Дякую за пораду.

12

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

77kruk11 написав:

Так Ви праві, ціль моя більш освітня ніж комерційна. І тут я сів на шпагат бо і ідею свою хочу реалізувати, як це зробити в SFML я знаю, і UE4 хочу освоїти. Але мабуть на два стільця я все ж не сяду. Дякую за пораду.

якшо ціль освітня, то нашо брати шось готове? Це саме той момент, коли краще спробувати написати щось своє. Воно буде криве, може з багами, але в процесі ви станете потужним користувачем, бо будете розуміти, як то всьо робе під капотом. А потім вже можна юзати якийсь готовий рушій, де буде все те саме, але більше, і оптимізованіше.

13

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

до речі, осьо відео одного такого потужного користувача, котрий порівняв гру зроблену на unity, з практично такою ж грою, але котру він написав власноруч, на плюсах.
https://www.youtube.com/watch?v=tInaI3pU19Y

Подякували: pluszz, Arete, tchort, leofun014

14

Re: Конче потрібна порада, у виборі ігрового рушія!!!

77kruk11 написав:

Так Ви праві, ціль моя більш освітня ніж комерційна.

Що ж, з цим пунктом ми розібралися.

77kruk11 написав:

І тут я сів на шпагат бо і ідею свою хочу реалізувати, як це зробити в SFML я знаю, і UE4 хочу освоїти.

Почнімо таки з того, що SFML - це лише ООП бібліотека-обгортка, а UE4 - повноцінний ігровий двигун (ймовірно один з найпотужніших по інструментарію на ринку). Їх взагалі недоречно порівнювати. Ваше питання виглядає на рівні: я маю виноград, хочу отримати сік. Вмію чавити виноград ногами, або можу взяти соковижимальну машину, але нею я не вмію користуватися, що краще???

Якщо ваша ціль - це розробка та отримання готового продукту у вигляді повноцінної RTS гри, то очевидно, що вам потрібен UE. А також різні текстури для локацій, модельки для персонажів, сюжет гри, зрештою, та ще багато чого. А також вам прийдеться найняти (ну або освоїти самому професії) художників, гейм дизайнерів, левел дизайнерів, тестерів і т.п. Тобто, що ви хочете зробити? Готову гру, чи вас швидше цікавить графіка (вивчення графічних АПІ, двигунів, бібліотек..)?

Якщо останнє, то краще розпочати з, як я вже і казав, SFML/SDL чи навіть OpenGL/DirectX. Спробуйте зробити щось примітивне, проте довести це до якогось логічного завершення і релізнути це. Те, що ви знаєте, як це все зробити використовуючи SFML (хоча я певен це лише вам так здається, що знаєте) не означає, що ви вже гуру SFML. SFML - лише інструмент, який як і UE не дасть всього готового і вам 100% прийдеться писати костилі, продумувати ваш пайплайн, думати якби це оптимально відмалювати кілька десятків тисяч об'єктів і т.п.

От ви ж вчили навіщось SFML? А якоїсь контрольної робити по ньому ви так і не зробили, то от і зробіть гру.

Подякували: tchort, 77kruk112