Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.
Я починав з 3DRad.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Розробка ігор → Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Я починав з 3DRad.
Для raylib виявляється існує, розроблений якимось добрим чоловіком, врапер для об'єктно-орієнтованого програмування на С++. Лежить на github.
*якось його проглядів.
Посилання: https://github.com/RobLoach/raylib-cpp
raylib-cpp is a C++ wrapper library for raylib, a simple and easy-to-use library to enjoy videogames programming. This C++ header provides object-oriented wrappers around raylib's struct interfaces.
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися