1 Востаннє редагувалося tchort (18.01.2021 13:00:54)

Тема: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Для тих хто хоче вивчати, вивчає або вже знає якусь мову програмування, - які з вашого досвіду ігрові двигуни / бібліотеки відносно легко освоїти, тим не менш які є доволі пристойними?
З мого скромного досвіду відносно легкі у освоєнні наступні бібліотеки/двигуни:
C:
  Raylib (2D).  https://www.raylib.com/

Прихований текст

Тут можна пограти в koala (гра на тому двигуні) https://www.raylib.com/games/koala_seasons.html

C++:
  SFML (2D mainly); https://www.sfml-dev.org/download/bindings.php
  Urho3D https://urho3d.github.io/

Прихований текст

( *Urho3D - принаймні з тих 3D двигунів що я мацав в C++, найлегше почати щось робити - багато чого прикручено з коробки і т.п.)

Python:
  Panda3D (теж можна і на C++ але не можу того рекомендувати.) https://www.panda3d.org/
Lua:
  Amulet (Несподівано приємна штука.)  http://www.amulet.xyz/
Інші мови:
До Raylib та SFML існує пристойна кількість обгорток (language bindings) для інших мов програмування (Go, C#, Rust, Python...):
https://github.com/raysan5/raylib/blob/ … INDINGS.md
https://www.sfml-dev.org/download/bindings.php

Надію маю, хтось вкаже і на інші двигуни з якими мав досвід.

Подякували: bvn, leofun01, pluszz3

2 Востаннє редагувалося FakiNyan (25.11.2020 19:36:16)

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Очевидний https://unity3d.com/

Як у вас взагалі в майже одному реченні вміщуються слова "легкі в освоєнні" та "C" з "C++" ?

додам, що я бавився в юніті кілька років тому, і в ті часі можна було писати скрипти на трьох мовах: C#, JS та ще щось непотрібне.
Найбільше ком'юніті було саме по C#, а як зараз там - хз.

Подякували: tchort1

3

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

FakiNyan написав:

Очевидний https://unity3d.com/

Як у вас взагалі в майже одному реченні вміщуються слова "легкі в освоєнні" та "C" з "C++" ?

Так, я теж про те подумав, потім вмостив слово "відносно" туди. Причина - все ж багато осіб не безпідставно перше хочуть вивчити хрести з півмісяцем і потикати якогось двигуна, зо для навчання, експерименту, розваги чи серйозного задуму(зазвичай всього потрохи).

Подякували: FakiNyan1

4

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Я ще не можу сказати що обидва двигуни вивчив і використовую, але доторкнувся до обох, особливо до останнього.

Monogame і C# - фактично він не є повноцінним двигуном, швидше фреймворком з кількома додатковими інструментами.

Pixijs i javascript - ну, мабуть теж це більше фреймворк... і навіть без додаткових інструментів, тобто інструменти можна додавати на свій смак, якщо потрібні.

Подякували: tchort1

5

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Мій улюблений рушій Love2d фреймворк для Lua. Для нього є гарний тьюторіал від sheepolution

Подякували: leofun01, tchort2

6

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

0xDADA11C7 написав:

Мій улюблений рушій Love2d фреймворк для Lua. Для нього є гарний тьюторіал від sheepolution

порадьте ще гарний тьюторіяль по Lua

7

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Цей же тьюторіял вчить і Lua.

8 Востаннє редагувалося tchort (03.12.2020 13:59:29)

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

порадьте ще гарний тьюторіяль по Lua

>100 pages
https://replace.org.ua/uploads/images/10563/879812a40540be1ac69ece0a8c63ad78.png

Подякували: FakiNyan1

9

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

хіба оте лйов не означає "лев" німецькою?

10

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

0xDADA11C7 написав:

Цей же тьюторіял вчить і Lua.

щось то не відкривається зовсім

11

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

А так? https://sheepolution.com/learn/book/contents

Подякували: leofun011

12

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Не лев, а кохання. Бібліотеки дл цього хреймворка також відповідно називаються любрикантами та аналами.

Подякували: tchort, leofun012

13

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

0xDADA11C7 написав:

Не лев, а кохання. Бібліотеки дл цього хреймворка також відповідно називаються любрикантами та аналами.

чому хреймворка, а не хвреймворка?

14

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

0xDADA11C7 написав:

А так? https://sheepolution.com/learn/book/contents

щось не йде...

15

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

FakiNyan написав:
0xDADA11C7 написав:

А так? https://sheepolution.com/learn/book/contents

щось не йде...

Прихований текст

https://i.imgur.com/wYaqhgU.png

16

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

FakiNyan написав:
0xDADA11C7 написав:

Не лев, а кохання. Бібліотеки дл цього хреймворка також відповідно називаються любрикантами та аналами.

чому хреймворка, а не хвреймворка?

Бо Хранція.

Подякували: bebyk1

17

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Vo_Vik написав:
FakiNyan написав:
0xDADA11C7 написав:

Не лев, а кохання. Бібліотеки дл цього хреймворка також відповідно називаються любрикантами та аналами.

чому хреймворка, а не хвреймворка?

Бо Хранція.

не пой няв, це де таке?

18

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Прихований текст

Every time you post this off-top shit I'm receiving an email. Do you fucking realize that?
https://www.youtube.com/watch?v=9Deg7VrpHbM

19

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Хотів поновити знання в Джаві, а потренуватися саме на ігровому проджекті. Спробував два двигунці: JMonkey Engine 3 і LibGDX.

Як бачиться обидва доволі прості для тих, хто вміє кодити (навіть для таких новачків як я) і для тих, хто дружить з математикою. Також, обидва FOSS.

У всіх рейтингах, де порівнюють ці рушії, LibGDX стало посідає вищі сходинки. Він більш популярний і певне годиться для ширшого вжитку. Хоча кажуть на форумах (і сам відчуваю, побавившись з обома), що 3D легше робити саме на JME3.

У всякому разі я планував побавити 2D ізометрію, тож зостався з LibGDX.

Од початкових вправ за цим туторіалом вийшло отаке:

https://i.imgur.com/kDDLRst.png

Інший рекомендований туторіал для старту — офіційний.

Подякували: tchort, leofun012

20 Востаннє редагувалося harentius (06.01.2021 22:57:28)

Re: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.

Якщо вже готові до javascript "спускатися", то можна Phaser (https://phaser.io/) потицяти.
Але якщо з перспективою, то рекомендував би, як уже тут згадували, unity3d (дуже простий для новачків, круті туторіали - там все розжовують, на самому ж unity learn, преміум на якому з приходом covid став безплатним, магазин асетів) і можна більш-менш щось серйозне пилити як одному, так і командою.
До речі, зараз там рекомендована мова тільки C# (у юніті), javascript не підтримується (уже)
Unreal Engine, мабуть, не рекомендував би якщо це перший рушій, там все значно важче (хоча, як не парадоксально, є кілька речей, які там робляться простіше, ніж в Юніті, наприклад, освітлення, але то як виняток), але можна теж взяти на замітку, тому що він точно "пристойний".

Подякували: 0xDADA11C7, tchort2