Тема: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій
Коли треба визначити перетин двух прямокутних об'єктів (якими є більшість спрайтів), в цьому немає жодної проблеми. Коли ти хочеш обрахувати потрапляння певної точки (кулі) у прямокутний об'єкт чи навіть коло - теж жодної складності нема.
А що коли об'єкти мають хитровидрючену форму з загогулінами і викаблучками, як визначити ситуацію коли один об'єкт своєю загогуліною зачепив викаблучку іншого об'єкту?
Іншими словами, хотілось би почитати щось фундаментальне про теорію подібних обрахунків у комп'ютерних іграх. Хто знає такі книжки чи грунтовні статті в інтернеті (не на одну сторінку, а з багатьма розділами), порекомендуйте, будь ласка. Мова українська, англійська, російська - байдуже. Мова прикладів теж майже байдуже, але краще якби це був або javascript, або C# (звісно тут обирати дуже не доводиться, най би взагалі знайшлась подібна література). Дякую.