1

Тема: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій

Коли треба визначити перетин двух прямокутних об'єктів (якими є більшість спрайтів), в цьому немає жодної проблеми. Коли ти хочеш обрахувати потрапляння певної точки (кулі) у прямокутний об'єкт чи навіть коло - теж жодної складності нема.

А що коли об'єкти мають хитровидрючену форму з загогулінами і викаблучками, як визначити ситуацію коли один об'єкт своєю загогуліною зачепив викаблучку іншого об'єкту?

Іншими словами, хотілось би почитати щось фундаментальне про теорію подібних обрахунків у комп'ютерних іграх. Хто знає такі книжки чи грунтовні статті в інтернеті (не на одну сторінку, а з багатьма розділами), порекомендуйте, будь ласка. Мова українська, англійська, російська - байдуже. Мова прикладів теж майже байдуже, але краще якби це був або javascript, або C# (звісно тут обирати дуже не доводиться, най би взагалі знайшлась подібна література). Дякую.

2

Re: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій

То Вам тре гуглити:
перетин множин
операції з множинами.

Більш менш ємну інформацію стосовно множин зустрічав в підручниках з дисциплін:
вища математика
дискретна математика
алгоритми та структури даних

В яких саме підручниках найкраще то розгорнуто зараз не згадаю, тре гуглити..
Пам'ятаю лише назву одного з підручників: Хаггарті, Дискретна математика для програмістів (українського перекладу не зустрічав).

3 Востаннє редагувалося ch0r_t (20.03.2021 14:10:21)

Re: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій

Прихований текст

Collision detection is the computational problem of detecting the intersection of two or more objects. Collision detection is a classic issue of computational geometry and has applications in various computing fields, primarily in computer graphics, computer games, computer simulations, robotics and computational physics.

Погляньте на книгу "Computational Geometry in C" (J. O'Rourke, 2-nd Edition), там є розділ "Search and Intersection", може це той підручник який вам потрібен чи хоч виявиться корисним.

Update:
Ще погортав зміст книги що маю в своєму списку на вивчення, "Computer graphics and geometric modeling: Implementation and Algorithms"
(автор Max K. Agoston) то там є розділ "Intersection Algorithms" де обговорюється "Surface-Surface Intersections", книга сама по собі виглядає дуже цікавою.

Upd.2:
Може бути що ви погано шукали, ось книга "Game physics engine development: how to build a robust commercial-grade physics engine"
(Millington, Ian. 2015. Second edition) - вірогідно це саме те що вам потрібно, буквально має цілий розділ по "Collision Detection".

Шукайте літературу по Game Physics або Game Physics Engine. Дивіться склад та якість підручників. Мусите знайти те що вас інтересує так чи інакше.

Upd.3:
Навіть знайти можна саме для JS як ви й просили "Building a 2D Game Physics Engine: Using HTML5 and JavaScript".
Уривок:

What You'll Learn:

Gain an understanding of 2D game engine physics and how to utilize it in your own games
Describe the basic behaviors of rigid bodies
Detect collisions between rigid bodies
Resolve interpretations after rigid body collisions

Model and implement rigid body impulse responses

Подякували: flatliner, koala2

4

Re: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій

COLLISION DETECTION від Jeff Thompson

Подякували: /KIT\, leofun01, flatliner, koala4

5 Востаннє редагувалося flatliner (24.03.2021 23:08:33)

Re: Порекомендуйте літературу з виявлення колізій

tchort, ваші книги пречудові, але вони занадто платні для мене :)
Щось подібне я й сам вже знайшов, та ще не вирішив чи варте моє хоббі витрачених 10 баксів за електронну версію: http://www.collisiondetection2d.net/

Tarpan87, а оце здається саме те, що лікар прописав! Окрема подяка!

Також всім дякую.