frz написав:▼Прихований текст
bvn написав:frz
1) Так, клієнту потрібен інвойс і він його отримає цілковито в тій формі, яку хоче клієнт (виключно англійською мовою).
2) Так, він отримає інвойс на повну суму... тобто Уявімо, що ми домовилися на 980, але я виставлю йому інвойс на 1000, з цим все ок... питання ж не про це.
2а) До чого тут цікавий банк? Що з банком не так? Хіба не потрібно в усіх банках надавати інвойси, коли ведеш ЗЕД на 3-ій групі? Є встановлена форма інвойсу на двох мовах (англ. та укр.).
3) Я питаю не для податкової, а саме для банку - банки вимагають інвойси, це звичайна практика для ЗЕД на 3-ій групі ФОПів. Проблема в тому, що я саме оце вирішив зарєструватися, як порядна людина, працювати через ФОПа. Якщо ви з цим не стикалися, то мабуть і не треба було відповідати... або я вас не зрозумів... або ви мене...
2a) так банк же знає що прийшло стільки-то і це саме він забрав комісію, звідси виникає питання:
2аа) чого це він (банк) взагалі бере якусь комісію за зарахування на _валютний_ рахунок? в нормальних банках комісія є лише за зарахування на гривневий рахунок після продажу валюти
2аб) чого це банку потрібно пояснювати цей нюанс підміною суми в інвойсі, якщо він сам цю комісію забрав
2ав) так, банкам потрібно надавати інвойси, при цьому нормальні банки для цього використовують електронний документообіг і якщо від вас хочуть принести паперовий, то це динозавр і користуватися таким банком - себе не поважати
2аг) це однозначно банк котрий потрібно обходити десятою дорогою вже за пунктами 2аа, 2аб, а 2ав взагалі архаїзм, хоча би назвіть що це за чудо.
2a) Іноді комісію бере банк посередник.
2aa) На разі працював лише з одним банком, по факту мені приходила сума на 20 баксів менша і коли я запитав у менеджерів, що за така фігня - вони відповіли, що комісію знято банком посередником. Можна було б сказати, що наї..ли, але платник зі свого боку з'ясовував цю ситуацію і йому відповіли те саме.
2аб) Не розумію про що ви? То ви ФОП чи ні?
2ав) Де я писав про паперову форму того інвойсу?
2аг) Не розумію до чого ви взагалі сконцентрувалися на банкові, я запитав взагалі про абстрактну ситуацію. Це може бути будь-який банк. Хіба що все впирається в оту комісію. Якщо її нема, то й питання відпадає. В моєму випадку вона є.
4) Що ще мені вдалося нагуглити, що коли я вказую повну суму, то я маю і податок платити з тої повної суми, адже єдиний податок платиться з суми додходу, не враховуючи витрат платника, якою є також і комісія.
5) То якщо я виставляю своєму клієнту інвойс на 980, а він платить 1000 (покриває комісію), тоді і я можу вказувати 980 і платити ЄП тільки з цієї суми.
6) Якщо я вказую 1000, а отримую 980, значить це я плачу комісію і податок плачу з усієї суми. І якщо я буду робити два різних інвойси для клієнта і для банка, то тут постає лише питання, чи може це з'ясуватися і в майбутньому і які шанси, що воно з'ясується. Якось так.
7) І все-таки, хотілося б почути відповідть від реального ФОПа, як робить він. Гадав тут їх на форумі повинно бути багато...