1

Тема: Notifications as a service

Чи є тут хтось, хто імплементовував систему сповіщень для юзерів у веб/мобайл проектах? Такі як в github, slack, airbnb, booking, etc.

Тобто, сповіщення (приклад airbnb) це - повноцінна система, з різними типами сповіщень (new message, reminder, promotion, ...) в різні канали (email, text, push), які юзер може вимикати-вмикати. - в мікросервісній архітектурі це буде окремий сервіс.

Шукаю людей саме зі сторони дизайну бекенду: як це робили, що викорстовували, чи сторонні сервіси чи самописне щось?

Подякували: 0xDADA11C71

2

Re: Notifications as a service

API https://onesignal.com практично для всіх типів сповіщень.
API месенджерів.

Подякували: leofun01, Q-bart2

3

Re: Notifications as a service

А саму систему сповіщень (оце, юзер А пукнув у віповідь юзеру Б) будували самі?

4 Востаннє редагувалося VTrim (26.05.2021 19:30:20)

Re: Notifications as a service

Q-bart написав:

А саму систему сповіщень (оце, юзер А пукнув у віповідь юзеру Б) будували самі?

Так.

Якщо цікавлять пуш сповіщення, то коли користувач підписується на розсилання, то API повертає його унікальний ID, пишемо його в БД, а далі коли користувач А пукає в бік Б, то надсилаємо сповіщення через API, вказуючи ID отримувача, якого записали.

Подякували: Q-bart1

5 Востаннє редагувалося Q-bart (26.05.2021 19:44:39)

Re: Notifications as a service

нє, мене більше оця система. В мене були сповіщення на 4-ьох проектах і 4 рази будували її самі: були відмінності, але схожа база у всіх.

Тому зараз працю над думкою, щоб винести таку систему в third party, повністю окремий сервіс. Девелоперам буде швидше імплементація, з уже готовими фічами налаштування subscribe/unsubscribe різних типів, і різні канали (email, sms, push, messengers).

На сервісі в UI прямо, визначаєш типи сповіщень, потрібні канали. В себе лише викликаєш коли треба: "<Type A> fired".

-------
Тому власне і питаю про досвід, і чи було б це помічним для імплементації?