Re: Ідеї для проектів
Ще би ви купували ті книжки, щоб сайт не пустили по світу за копірайт
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Ваші проєкти → Ідеї для проектів
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Ще би ви купували ті книжки, щоб сайт не пустили по світу за копірайт
Ще би ви купували ті книжки, щоб сайт не пустили по світу за копірайт
Цілком підтримую. Однак, гулг ще не пустили по світу за те, що в людей валяється на гугл-дисках... думаю і цьому проекту нічого не загрожує. Ще можна десь на видному місці написати, що сервіс не несе відповідальності за вміст персональних бібліотек клієнтів...
До речі, гугл-диск частково теж вирішує мою проблему, принаймні краще, ніж гітлаб... щось я протупив. Але все одно онлайн-закладки, різні форми представлення контенту - досить цінні речі, які могли би бути затребуваними.
PS: А головне, щоб вам та ідея подобалась. Якщо ні, то й нема сенсу обговорювати. Просто поділився. В мене ще є, але я все більше розумію, що чужі ідеї чомусь не дуже цікавлять інших людей )
PPS: А ще здається можна видати дозвіл на доступ до певної теки диску окремому застосунку. Тож можна взагалі не зберігати чужі бібліотеки у власному сховищі, а лише надавати сервіс "читалки" з закладками.
питання як то монетизувати так щоб потім себе за то не ненавидіти.
Як вам модель Докера чи Дженкінса? Звичайне користування -- безоплатне, Дженкінс навіть опенсорс, за преміум з dedicaed підтримкою від розробників -- доплачуй.
Гадаю, доволі джентельменський спосіб заробити на своєму продукті.
Vo_Vik написав:питання як то монетизувати так щоб потім себе за то не ненавидіти.
Як вам модель Докера чи Дженкінса? Звичайне користування -- безоплатне, Дженкінс навіть опенсорс, за преміум з dedicaed підтримкою від розробників -- доплачуй.
Гадаю, доволі джентельменський спосіб заробити на своєму продукті.
Так, тільки там кілька років треба буде в мінусах з оплатою хостінгів сидіти поки достатньо платоспроможних клієнтів набереться. Але так згоден, модель підписки найбільш "справедлива" напевно.
0xDADA11C7 написав:А може просто написати гру та не думати про гроші? Викладете в своє резюме, якщо про гроші не думати не можете)) Я до того, що кодер який написав гру завжди здоровіший, ніж кодер, який гри не написав.
Та резюме вже нормальне. От хіба що дійсно для ментального здоров'я.
це дуже погана ідея для ментального здоров'я
вигоріти можна за тижня так 2
Vo_Vik написав:От наприклад завжди була мрія написати онлайн гру, причому ті що грав в молодості завжди дратували тим, що після певного рівня не можливо було грати без вкладання грошей. Тому сам завжди покидав ігри коли розумів, що без реальних грошей грати не можливо. І тепер коли є бажання писати своє, то питання заробляння грошей на продажі чогось в грі вбиває ідею гри наглухо. Можна писати з ідеєю показу реклами, як більшість ігор в телефоні, але зараз в тій рекламі такий треш тільки залишився, що теж не хочеться, щоб гравці то бачили.
Оце так співпало. що дивився відео одного чувака на ютубі, який так само ігри робе. То він каже (і показує статистику), шо найкращий вид реклами - це перегляд відео-реклами за певні фічі в грі, як от додаткове життя, або щось подібне.
p.s. який у вас стек технологій? просто цікаво
це rewarded ads називають, і так, дійсно, там ціна за 1к показів краща від ціни банера за 1к показів
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися