Тема: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)
Хочу створити mmo-гру, котра б однаково добре задовольняла потреби представників всіх чоитирьох психотипів Бартла (карʼєристи, кілери, дослідники, соціальники). На жаль потреби останніх двох категорій, а особливо дослідників, ігноруються майже у всіх mmo.
Основні ідеї щодо гри:
- Весь ігровий контент (інструменти, спорядження, технології, транспорт, споруди) повинні створюватися самими гравцями (ніяких наперед визначених рецептів крафту або технологічних дерев). Для цього мають бути реалізовані зручна і зрозуміла механіка досліджень і винахідництва.
- Всі ігрові події, квести, і сюжет загалом має генеруватися у процесі гри, як наслідок взаємодії гравців з ігровим світом і між собою.
- Гравцям потрібно надати можливість займатися всіма видами діяльності, які присутні в реальному світі (наука, військова справа, виробництво, сільське господарство, мистецтво, торгівля, різні види соціальної активності, політика, наука, медицина).
- Ігрові механіки мають стосуватися всіх основних сфер життя і рівнів реальності. Про них я напишу детальніше:
- Фізичний рівень
На цьому рівні мають бути реалізовані механіки для обʼєктів неживої природи: різні матеріали (кожен зі своїми фізичними властивостями і реакціями на впливи), а також сили та енергії, що на них впливають. Саме не основі властивостей матеріалів будуть реалізовані механіки винахідництва і виробництва.
- Біологічний рівень
Живі організми у всьому різноманітті їхніх форм і функцій.
Харчування і дихання (тобто здобування енегрії), рух, перцепція (різні органи чуття), розмноження (передача генів, мутації), імунітет і регенерація, нервова і гуморальна регуляція. На основі біологічного рівня будуть реалізовані механіки сільського господарства (рослинництва, тваринництва), а також це надасть можливість створювати різних істот, які по різному поводяться і по-різному реагують на впливи і умови середовища.
- Ментальний рівень
Сприйняття, мислення, памʼять, інтелект, знання і вміння, звички.
- Емоційний рівень
Емоційна оцінка персонажами різних події і реакції на них, почуття та стосунки, характери і темпераменти.
- Вольовий рівень
Сила волі, харизма, інтереси та амбіції, здатність контролювати себе та впливати на бажання інших.
- Соціальний рівень
Цінності, традиції, переконання, інституції, репутація персонажів.
Цей рівень дозволить гравцям впливати на те, що інші персонажі і спільноти вважають правильним/неправильним, прийнятним/неприйнятним.
- Духовний рівень
У грі божества і смертні персонажі зможуть взаємодіяти через механіки духовного рівня. Божества зможуть встановлювати заповіді за виконання яких смертні будуть отримувати очки духовності. Чим більше у смертного персонажа очок духовності тим легше буде божествам налагоджувати з ним звʼязок, щоб дарувати різні здібності і таланти або важливі знання.
Загальні концепції ігрового процесу:
У грі будуть два режими: автономний і детальний.
В автономному режимі персонажі будуть займатися звичними для них справами (на основі їхній особливостей характеру, переконань, інтересів, зобовʼязань, соціального і фізичного середовища, стану здоровʼя) навіть коли гравець, який управляє персонажем не онлайн. В цьому режимі за 24 години реального часу буде минати два роки ігрового. Цілі і пріоритети для персонажа гравець зможе виставляти, але повністю контролювати результат не вдастся (буде присутній фактор випадковості).
В детальному режимі гравець буде керувати персонажем безпосередньо, щоб вирішувати нестандартні ігрові ситуації і квести (участь у військових операціях, створення прототипів нових технологій, ліквідація аварійних або нестандартних ситуацій на виробництві, яскравий виступ політика перед аудиторією або незвичайний мистецький перфоманс).
Протягом життя персонаж буде здобувати очки карми, які після смерті можна буде використати для вибору параметрів нового (реінкарнованого) персонажа (стан здоровʼя, інтелект, риси характеру, таланти, стартове становище в соціумі, матеріальне становище та репутація сімʼї в якій персонаж народжується). Набравши достатньо багато очок карми можна стати божеством, для якого доступні інші ігрові механіки (при них було написано вище)
Таким чином гравці мають спільними зусиллями розвивати унікальну цивілізацію в усіх її проявах: технології, культура, цінності і традиції, політика, економіка, релігія, стан природного середовища. При цьому кожен гравець зможе знайти собі заняття до душі: хочеш вбиваєш ворогів, хочеш вирощуєш урожай або добуваєш ресурси, виготовляєш речі або винаходиш нові технології, займаєшся мистецтвом, організовуєш людей для великих досяггнень або інвестуєш в проекти з метою отримати прибуток.
Чи здається вам це цікавим? Буду радий будь-яким думкам, зауваженням і пропозиціям.