Тема: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Хочу створити mmo-гру, котра б однаково добре задовольняла потреби представників всіх чоитирьох психотипів Бартла (карʼєристи, кілери, дослідники, соціальники). На жаль потреби останніх двох категорій, а особливо дослідників, ігноруються майже у всіх mmo.


Основні ідеї щодо гри:

- Весь ігровий контент (інструменти, спорядження, технології, транспорт, споруди) повинні створюватися самими гравцями (ніяких наперед визначених рецептів крафту або технологічних дерев). Для цього мають бути реалізовані зручна і зрозуміла механіка досліджень і винахідництва.

- Всі ігрові події, квести, і сюжет загалом має генеруватися у процесі гри, як наслідок взаємодії гравців з ігровим світом і між собою.

- Гравцям потрібно надати можливість займатися всіма видами діяльності, які присутні в реальному світі (наука, військова справа, виробництво, сільське господарство, мистецтво, торгівля, різні види соціальної активності, політика, наука, медицина).

- Ігрові механіки мають стосуватися всіх основних сфер життя і рівнів реальності. Про них я напишу детальніше:

- Фізичний рівень
На цьому рівні мають бути реалізовані механіки для обʼєктів неживої природи: різні матеріали (кожен зі своїми фізичними властивостями і реакціями на впливи), а також сили та енергії, що на них впливають. Саме не основі властивостей матеріалів будуть реалізовані механіки винахідництва і виробництва.

- Біологічний рівень
Живі організми у всьому різноманітті їхніх форм і функцій.
Харчування і дихання (тобто здобування енегрії), рух, перцепція (різні органи чуття), розмноження (передача генів, мутації), імунітет і регенерація, нервова і гуморальна регуляція. На основі біологічного рівня будуть реалізовані механіки сільського господарства (рослинництва, тваринництва), а також це надасть можливість створювати різних істот, які по різному поводяться і по-різному реагують на впливи і умови середовища.

- Ментальний рівень
Сприйняття, мислення, памʼять, інтелект, знання і вміння, звички.

- Емоційний рівень
Емоційна оцінка персонажами різних події і реакції на них, почуття та стосунки, характери і темпераменти.

- Вольовий рівень
Сила волі, харизма, інтереси та амбіції, здатність контролювати себе та впливати на бажання інших.

- Соціальний рівень
Цінності, традиції, переконання, інституції, репутація персонажів.
Цей рівень дозволить гравцям впливати на те, що інші персонажі і спільноти вважають правильним/неправильним, прийнятним/неприйнятним.

- Духовний рівень
У грі божества і смертні персонажі зможуть взаємодіяти через механіки духовного рівня. Божества зможуть встановлювати заповіді за виконання яких смертні будуть отримувати очки духовності. Чим більше у смертного персонажа очок духовності тим легше буде божествам налагоджувати з ним звʼязок, щоб дарувати різні здібності і таланти або важливі знання.


Загальні концепції ігрового процесу:

У грі будуть два режими: автономний і детальний.

В автономному режимі персонажі будуть займатися звичними для них справами (на основі їхній особливостей характеру, переконань, інтересів, зобовʼязань, соціального і фізичного середовища, стану здоровʼя) навіть коли гравець, який управляє персонажем не онлайн. В цьому режимі за 24 години реального часу буде минати два роки ігрового. Цілі і пріоритети для персонажа гравець зможе виставляти, але повністю контролювати результат не вдастся (буде присутній фактор випадковості).

В детальному режимі гравець буде керувати персонажем безпосередньо, щоб вирішувати нестандартні ігрові ситуації і квести (участь у військових операціях, створення прототипів нових технологій, ліквідація аварійних або нестандартних ситуацій на виробництві, яскравий виступ політика перед аудиторією або незвичайний мистецький перфоманс).

Протягом життя персонаж буде здобувати очки карми, які після смерті можна буде використати для вибору параметрів нового (реінкарнованого) персонажа (стан здоровʼя, інтелект, риси характеру, таланти, стартове становище в соціумі, матеріальне становище та репутація сімʼї в якій персонаж народжується). Набравши достатньо багато очок карми можна стати божеством, для якого доступні  інші ігрові механіки (при них було написано вище)

Таким чином гравці мають спільними зусиллями розвивати унікальну цивілізацію в усіх її проявах: технології, культура, цінності і традиції, політика, економіка, релігія, стан природного середовища. При цьому кожен гравець зможе знайти собі заняття до душі: хочеш вбиваєш ворогів, хочеш вирощуєш урожай або добуваєш ресурси, виготовляєш речі або винаходиш нові технології, займаєшся мистецтвом, організовуєш людей для великих досяггнень або інвестуєш в проекти з метою отримати прибуток.

Чи здається вам це цікавим? Буду радий будь-яким думкам, зауваженням і пропозиціям.

2

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Цікаво, робіть. Як зробите — кажіть.

Подякували: Володимир Бойко1

3

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Пробував. Механіки надто хардкорні. Хочу щось дуже подібне, але на кілька порядків простіше ????

5 Востаннє редагувалося ch0r_t (18.10.2021 21:44:38)

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

всіх чоитирьох психотипів Бартла

1. Чотири це не всі. Це не повна.
2. Модель "психотипів Бартла" дефектна.
3. Є проблеми з подібного роду мисленням.

6

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Теж хтів про це написати, що це ж просто опис життя, але це вже буде якесь відговорювання людини від того, аби взагалі займатися цією грою. А може то якийсь геній, і він потім зробить гру з віртуальною реальністю, як от Sword Art Online? Нехай робе.

7

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Володимир Бойко написав:
koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Пробував. Механіки надто хардкорні. Хочу щось дуже подібне, але на кілька порядків простіше ????

Можете спробувати сидіти на шиї у батьків.

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

tchort написав:

всіх чоитирьох психотипів Бартла

1. Чотири це не всі. Це не повна.
2. Модель "психотипів Бартла" дефектна.
3. Є проблеми з подібного роду мисленням.

В чому полягає дефектність моделі Бартла?

9 Востаннє редагувалося ch0r_t (18.10.2021 22:19:12)

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Про те що з нею не так(теорією/моделлю), і що не так з тим як її використовують і розуміють, можна дізнатися з книг, статей, відео, розмов (якось навіть Richard Bartle торкався того десь), й інших джерел інформації по гейм-дизайну, доступних у наш вік в мережі інтернет. ...для всіх хто цікавиться( ентузіастів) тим чи займається професійно.

Ви ж не чекали від мене складеного, для Вас, есе чи дослідження проведеного за Вас в 40стр. прямо тут у розділі?

Подякували: Володимир Бойко1

10

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Це буде щось назразок sims, тільки mmo?

11

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

P.Y. написав:

Це буде щось назразок sims, тільки mmo?

Швидше як Rimworld, тільки mmo
В сімсах нема механік війни і політики, наскільки мені відомо.
Ну і плюс можливість створювати унікальні ігрові об'єкти безпосередньо в самій грі, на рівні її механік, а не з допомогою модів або чогось подібного.

Подякували: bebyk1

12

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

tchort написав:

(якось навіть Richard Bartle торкався того десь)

Виявляється то було(здається саме цю промову я бачив колись, але вже не певен) аж 2012-го.

Є проблеми з тим що він говорить як і з підходом й іншим, але все-ж він торкається декількох речей.

https://www.youtube.com/watch?v=ZIzLbE-93nc


Подякували: Володимир Бойко1

13

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Під цією маркою випущено декілька ігор, достатньо різних по своїй суті...
https://www.conwaylife.com/w/images/a/ab/Beluchenkosp51.gif

Подякували: ch0r_t, Володимир Бойко2

14

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

P.Y. написав:
koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

Під цією маркою випущено декілька ігор, достатньо різних по своїй суті...
https://www.conwaylife.com/w/images/a/ab/Beluchenkosp51.gif

Ця анімація багато в чому ілюструє мій задум. Я хочу так само задати набір із кількох простих правил, які спроможні генерувати складну поведінку. Тільки щоб замість танцюючих геометричних узорів у грі розвивалося щось подібне на людську цивілізацію.

Подякували: ch0r_t1

15

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

як правило ідеї часто залишаються ідеями

16

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

Так ніби воно ж десь так і влаштовано...

17

Re: Ідея створення mmo-гри (буду радий критиці і відгукам)

koala написав:

Така гра вже давно реалізована. Графіка, до речі, на межі доступного, а от сюжет... сюжет, як вже сказано, генерується самими гравцями. "Життя" зветься. Не пробували просто жити?

У житті я прив'язаний до тіла, котре не вибрав. Шлях демона, ельфа чи протоса з відповідними здібностями мені недоступний.

Ігри, як і все мистецтво, саме про те, щоб відчути себе іншим.

Подякували: 0xDADA11C7, leofun012