1

Тема: ООП Стрілялка на C++

Уявіть, що вам потрібно створити комп’ютерну гру - “стрілялку” в двовимірному просторі. Фабула гри проста: верх екрана - небо, по якому летять літаки, низ екрана - земля, якою рухається зенітна гармата. Літаки з’являються автоматично з одного краю екрана, на різній висоті, з різною початковою швидкістю. Літак рухається горизонтально з постійною швидкістю на постійній висоті, доки не досягне протилежного краю екрана. Гарматою керує гравець за допомогою клавіатури (наприклад, стрілки переміщають гармату праворуч-ліворуч, пропуск здійснює постріл). Його завдання - збити якомога більше літаків. Снаряди рухаються завжди вертикально догори з постійною швидкістю, доки не вилетять за верхню межу екрана, або до влучання в літак.
Ваше ЗАВДАННЯ - розробити проект майбутньої програми: виділити сутності програми, описати їхні суттєві властивості, організувати взаємодію. Для цього потрібно відповісти на такі запитання:
З якими сутностями предметної області маємо справу? Яке коло їхніх обов'язків? Як їх моделювати в програмі? Чи можна їх класифікувати за наслідуванням?
Чи потрібні контейнери для об’єктів програми? Якщо так, то які? Обґрунтуйте.
Як організувати взаємодію об’єктів? Які повідомлення хто кому надсилає? Коли?
Як автоматизувати рух об’єктів? Як отримати в програмі команди від гравця?
Код писати не потрібно. Проект може бути словесним. Відповіді треба аргументувати, можна ілюструвати схемами.
Чи потрібні вам додаткові засоби, бібліотеки? Які можливі труднощі реалізації ви передбачаєте?

2

Re: ООП Стрілялка на C++

А питання де?

3

Re: ООП Стрілялка на C++

Ви не правильно зрозуміли суть цієї задачі.

Georgeeee написав:

Ваше ЗАВДАННЯ

- означає, що це Ваше завдання. Розумієте? Ваше, а не наше. Ви повинні це все зробити і відповісти на ті питання, а не ми.

Подякували: koala, leofun01, lucas-kane3

4

Re: ООП Стрілялка на C++

Допоміжіть будь ласка)

5

Re: ООП Стрілялка на C++

Усе погано.