1

Тема: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Доброго часу дня друзі!
Перший раз на форумі по юніті в Українськомовному середовищі, сподіваюсь знайду всі відповіді.

Отже цю тему я створив щоб мати можливість запитувати у гуру українського ігропрому про легкі і не дуже проблеми які виникають у мене з данною платформою по ходу розробки.
Недавно я почав розробку, а поки ще концепт здавалося б простої гри, яка складається по суті з Panel,canvas,button,text і.т.д графічних елементів і з самого коду гри.

Проблема в тому що в мене мінімум знань, як в Unity так і в C#, але зате є достатньо ентузіазму щоб займатись розробкою.
Одразу скажу що поради накшталт: Чому ти не вивчиш спочатку,а потім прийдеш я не сприймаю як пораду, бо нерозумію навіщо тоді цей форум якщо на запитання відповідають запитанням.

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції і деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.
гра зовсім без рухомих елементів чи чогось подібного, роблю з простого щоб не ускладнювати собі розробку, бо вже вивчив парадигму що "Чим більше елементів у конструкції, тим легше її зламати" В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при нажиманні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

по мірі розробки буду задавати питання, сподіваюсь тут активний форум і ввічливі люди =)

Ось власне концептуал який встиг нашкрябати.
https://warfactory.itch.io/factory-master

2

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

От і перша перешкода з'явилась на горизонті.

https://i.postimg.cc/xj44FRmd/2022-06-27-175340291.png

3

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Щось чудить Text mesh pro, До цього теж саме працювало, мыняв шрифти на ты де точно э всы потрыбны знаки,але результат нажаль усе одно такий самий, хто порадить що з цим робити?

Доречі підкажіть як редагувати повідомлення, бо я щось не бачу такої функції.

4

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Warfactory написав:

Проблема в тому що в мене мінімум знань, як в Unity так і в C#, але зате є достатньо ентузіазму щоб займатись розробкою.
Одразу скажу що поради накшталт: Чому ти не вивчиш спочатку,а потім прийдеш я не сприймаю як пораду, бо нерозумію навіщо тоді цей форум якщо на запитання відповідають запитанням.

Я також вважаю, що краще вчитися на реальному проєкті. :) А ентузіазм - це добре, але важливо, щоб його вистачило до закінчення проєкту!

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції і деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.
гра зовсім без рухомих елементів чи чогось подібного, роблю з простого щоб не ускладнювати собі розробку, бо вже вивчив парадигму що "Чим більше елементів у конструкції, тим легше її зламати" В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при нажиманні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

Цей опис мені чимось нагадує гру "Генерал", яку я нещодавно переклав українською! Вона теж "без рухомих елементів чи чогось подібного". В неї людина керує державою, і у нього є 3 основних напрямку розвитку - економічний, науковий і військовий. І також є суперники - тільки не 1-3, а 1-19. Причому в випадку багатокористувацької гри частина з них може буди живими людьми. :)

сподіваюсь тут активний форум і ввічливі люди =)

Теж на це сподіваюсь! :P

5

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

The General написав:
Warfactory написав:

Проблема в тому що в мене мінімум знань, як в Unity так і в C#, але зате є достатньо ентузіазму щоб займатись розробкою.
Одразу скажу що поради накшталт: Чому ти не вивчиш спочатку,а потім прийдеш я не сприймаю як пораду, бо нерозумію навіщо тоді цей форум якщо на запитання відповідають запитанням.

Я також вважаю, що краще вчитися на реальному проєкті. :) А ентузіазм - це добре, але важливо, щоб його вистачило до закінчення проєкту!

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції і деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.
гра зовсім без рухомих елементів чи чогось подібного, роблю з простого щоб не ускладнювати собі розробку, бо вже вивчив парадигму що "Чим більше елементів у конструкції, тим легше її зламати" В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при нажиманні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

Цей опис мені чимось нагадує гру "Генерал", яку я нещодавно переклав українською! Вона теж "без рухомих елементів чи чогось подібного". В неї людина керує державою, і у нього є 3 основних напрямку розвитку - економічний, науковий і військовий. І також є суперники - тільки не 1-3, а 1-19. Причому в випадку багатокористувацької гри частина з них може буди живими людьми. :)

сподіваюсь тут активний форум і ввічливі люди =)

Теж на це сподіваюсь! :P

Ну навряд чи вийде щось накшталт "Генералів", в мене планується дещо інше, хоча в мене є схожа гра https://warfactory.itch.io/medieval-master

але на ній я навчався і робив перші кроки, до того ж вона на російській, зараз думаю таке розробляти недоречно тому залишив недоробленою, тим паче там дуже багато косяків які вже не виправити включно з перекладом.

6

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Обновив трошки гру, тепер в ній є хоча б якась механіка хоч і не повністю.

7

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

На скріншоті верстати.
До речі, кріплення для устаткування - це якраз "станок", можна замість англ. slot використовувати.

Подякували: Warfactory1

8

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

koala написав:

На скріншоті верстати.
До речі, кріплення для устаткування - це якраз "станок", можна замість англ. slot використовувати.

Дякую,можливо це й справді так, та це ж не остаточний варіант, я ще напевне не один раз це все перероблю походу розробки.

9

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Нова версія концепту гри вийшла, ще трохи деталей до картини і ось дещо схоже на гру вибудовується =)

10

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Випустив нову версію прототипу, змінив увесь дизайн і перелопатив увесь код, знайшов дуже багато помилок, це зайняло досить багато часу, та це необхідно щоб підтримувати прототип хоча б у робочому стані, бо зі збільшенням механік, збільшується кількість багів.

Ось як тепер виглядає прототип :
PunBB bbcode test

Прихований текст
  • https://i.postimg.cc/MHVKMtMb/Concept-rebuild1.jpg

  • https://i.postimg.cc/DfXzMfjJ/Concept-rebuild2.jpg

  • https://i.postimg.cc/RVx05ryP/Concept-rebuild3.jpg

  • https://i.postimg.cc/QdXxCQX1/Concept-rebuild4.jpg

  • https://i.postimg.cc/Prb5d3kd/Concept-rebuild5.jpg

11

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

Warfactory написав:

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції і деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.

У кожного суперника теж буде свій завод? Суперники будуть керуватися штучним інтелектом? Яка мета гри для гравця?

12

Re: Гра про фабрику(Концептуал,Unity,потрібна допомога)

The General написав:
Warfactory написав:

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції і деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.

У кожного суперника теж буде свій завод? Суперники будуть керуватися штучним інтелектом? Яка мета гри для гравця?

  1. Так у кожного суперника буде свій завод і по задуму вони всі будуть вибирати різні стратегії розвитку, також планую взаємодію між ними у вигляді різних підпалів, рекетів і.т.д. Та це вже воллогі фантазії, поки що працюю над основою, над фундаментом і стараюсь щоб не було тріщин для початку.

  2. Так, я буду писати саме логіку для них,а не якісь міфічні показники нізвідки.

  3. Мета зібрати як омога більше капіталу до певного року, так я планував одразу, а в цілому то можна й більше цілей добавити, все прийде походу.