frz написав:колись вже працював на проекті в іншій великій корпорації і також все тягнулося дуже довго, на отримання кожного доступу потрібно було чекати декілька днів.
Я бачив що відбувається по ту сторону. Там на кожний компонент еквіпмента створюється запит (тікет), в якому детально прописується що саме треба і для чого. Потім цей запит опрацьовує зовсім інша людина (ймовірно з іншої країни). На кожний компонент має бути писулька, для бугалтерії. І якщо десь в тому ланцюжку є нова людина, яка ще вчиться, то процес затягується ще більше.
frz написав:Особливо з базами даних виглядало дуже тупо - дали логін/пароль, але доступу ніякого нема;
Дуже часто лоґін/пароль від одної бази, а доступ треба до іншої.
frz написав:оформлюєш наступну заявку аби дали доступ до конкретної бази - але жодної схеми не бачиш;
Схема там є, але треба знати кому писати, щоб дізнатись, яка саме. Зазвичай там на кожну базу окрема людина (або команда): Microsoft-адмін, Atlassian-адмін, Google-адмін, і т.д.