Re: Ділимось досвідом і даємо поради щодо пошуку роботи
[мікроблог про пошук роботи за кордоном]
Триває цікавий процес погодження "кожного руху мишкою" в корпоративному середовищі. Наприклад, на робочому ноуті потрібні дрова Visual C++ аби урухомити іншу тулзу. Але ж прав адміна нема, тому успішно скачані дрова нічим не допоможуть. Спершу звертаюся до адміна котрий мені допомагав налаштувати ноут вперше віддалено. Але йому назва Visual C++ видалася страшною і він відправив мене на погодження. Отже, спершу написав своїм менеджерам (їх двоє для підстраховки), вони сказали створити тікет в хелпдеску і сказати їм номер для підтвердження. Створив тікет, вони підтвердили. Пише мені суппорт - ні, це така якась незрозуміла хрінь що має бути не просто тікет, а "цілий" ріквест. Ну ок, хелпдеск UI глючний, видає для створення ріквесту якісь діалогові вікна в які незрозуміло що треба писати, але з бідою заповнив. Там навіть треба було номер версії дров вказати. Далі тиша. Пишу менеджерам номер ріквесту для погодження, але далі знову тиша. Ну ок, дивлюся в хелпдеску UI на кому зависло погодження, пінґую в Teams, тиша; пінґую тоді в пошті з копією на менеджерів - о, спрацювало. Але ж далі погодження йде на іншого погоджувача, пінґую його так само - спрацювало. Тепер воно - тадааам - потрапляє знову на працівника суппорту з котрого все починалося, тільки він тепер в Teams світиться червоним і не пінґується через email теж.
Ну може ще пару днів і встановлять що треба. Тільки таких запитів, дещо інших, ще є пачка.
----
Бачу що в моєї команди всіх по черзі ставлять в якусь там третю лінію суппорту. Ото весело. Не знаю чи мені теж так пощастить, бо в основному наче маю займатися міґрацією.