1

Тема: Чому смикаеться об'єкт у юніті?

Роблю гру на андроїд.

Просто накинув ріджитбаді та колайдер на об'єкт, гравітація ввімкнена, об'єкт падає та чомусь смикається.
Це відбувається і якщо я користуюся rb.velocity. я намагався вмикати інтерполяцію та екстраполяцію та не працює. Зазначу, що це пустий проект, нічого крім цього об'єкта нема.
Після компіляції на телефоні, воно смикаєтся сильніше ніж на комп'ютері. Ще додам, що чим більше швидкість об'єкта тим більше смикання.
Є варіанти як це виправити ?

2

Re: Чому смикаеться об'єкт у юніті?

І це 2д проект і об'єкт*

3

Re: Чому смикаеться об'єкт у юніті?

Ви ж наче вже це питали і вам допомогли вирішити.

4

Re: Чому смикаеться об'єкт у юніті?

Це інше. Це дуже простий проект, тут нема руху камери та взагалі ні єдиної строки коду.Тому проблема я думаю в юніті. Взагалі можна сказати я це вирішив(хоча сумніваюся що че можна назвати вирішенням) я встановив юніті 19го року.(воно смикалось у юніті 21го та 22го року)