comport написав:Л - означає літієвий акумулятор, без л - свинцевий. Акумулятор Ніссана літієвий, то можна вважати, що Л. Іншої різниці немає.
Різниця є як у напрузі зарядки так і розрядки, а також в тому коли міряти: під навантаженням чи без (різниця є, особливо якщо батарея зношена).
Почнемо з того що по маркуванню номінал літієвої 38.4 (для цього UPS), що підказує що вона зібрана на основі "пакетів" lipo, а не чогось типу 18650/14500/26650, тоді як свинцева 36.
У lipo напруга в зарядженому стані 4.35, тобто при S10 43.5, в той час як для свинцевих 13.6-13.8, тобто при S3 40.8-41.4, на нісановських 42.
Також згадаймо струм зарядки, у літієвих то 0.2С-0.5С і для швидкого до 5С, а для свинцевих 0.1-0.125С.
Ну найголовніше це напруга розряджених батарей, для lipo то то 33.5, для нісанівських 32, для свинцю при малих струмах розрядки до 31.8, але в UPS високі струми розрядки тому мінімальною напругою вважається 35.1 в простої, та від 36.0-36.4 до 37.5 під час розрядки. Тож якщо ваша батарея просідає під навантаженням до 37.5 то UPS її може вважати розрядженою. При тому чим дорожчий UPS тим більша ймовірність що при невеликих навантаженнях від номіналу може ще перераховувати напругу на коефіцієнт для отримання еквівалентного значення яке мало би бути при повному навантаженні, тому навіть якщо батарея при 20% навантаження на UPS просяде не до 37.5 а до 38 то може вважати її розрядженою бо по його таблиці коефіцієнтів для свинцю виходить що якщо зросте навантаження вона просяде нижче 37.5. Проблема може бути як в зношеній батареї, так і в поганому контакті чи малому січені дротів якими підключаєте.
Тому вони різняться не просто батареєю яка стоїть, а вбудованою прошивкою, номіналами деяких компонентів, та схемою зарядки (там ще алгоритм інший). Частина по інвертору там зазвичай ідентичні або зі змінами для актуалізації компонентної бази.