Тема: Рандомний спавн обєктів на юніті
Всім привіт є декілька запитань по спавну обєктів в юніті. На сцені у мене спавняться обєкти, але проблема в тому що вони спавняться в рандомних координатах і получається що вони можуть бути близько один до одного, а мені потрібно щоб вони спавнились на відстані тріггера. Я так розумію що при спавні потрібно пускати промінь чи під позицією на якій я хочу спавнити немає обєктів, але у мене є тріггер який більший за сам обєкт він у мене як зона реагування. Як мені заспавнити обєкти щоб тріггери не перетиналися?Фото обєкта з тріггером.
Скрипт спавна:
public class SpawnAnimals : MonoBehaviour
{
public GameObject[] Animals;
public int count;
private void Start()
{
Spawn();
}
public void Spawn()
{
for (int i =0; i < count; i++)
{
float x = Random.Range(5, 295);
float z = Random.Range(5, 295);
int obj = Random.Range(0, Animals.Length);
gameObject.GetComponent<EnemySave>().nposx = i.ToString() + "x";
gameObject.GetComponent<EnemySave>().nposz = i.ToString() + "z";
gameObject.GetComponent<EnemySave>().count = i;
gameObject.GetComponent<EnemySave>().SavePos(x, z, obj);
Instantiate(Animals[obj], new Vector3(x, 1.5f, z),Quaternion.identity);
}
}
}
Буду вдячний за будь яку пропозицію