Тема: План розробки мобільного додатку .

Доброго дня.
Допоможіть будь ласка,з планом навчання .
Є ціль ,навчитися робити додатки для андроїд ,нескладні ігри, не можу зрозуміти що конкретно маю  знати (або хоча б гуглити в цьому напрямку).
Більш схильний до ігор на андроїд ,якщо правильно розумію с# треба йти туди бо він з unity дружить.
Якщо є люди з досвідом, будь ласка накидайте план.
Щось типо
Фронтєнд вчиш с#
Unity  розбираешься з візуалом

Все це робить у андроїд студіо з модулями сі))
Бо дуже багато інфи ,дуже багато мов  java kotlin ,куди йти що вчити незрозуміло .якщо можна як  розжуйте як для stupid, " вчи оце потім заходь у програму таку ,там роби те а те роби у інший"

Дуже дякую.

2 Востаннє редагувалося Droid 77 (27.03.2023 21:35:09)

Re: План розробки мобільного додатку .

Роби те, те не роби ....
Це дуже нагадує ролик на ютюб: "кинь яйця в холодильник. БаааХ. А нафіга?"
))

Для розуміння які саме мови, технології, (т. т. і.) потрібні для конкретного проекту. Треба отримати ТЗ на розробку. Від ТЗ і відштовхуватись.
Для розуміння азів достатньо буде підручника з назвою, як приклад, "Розробка аплікацій для мобільних пристроїв".

Почніть хочь з чогось. Напишіть аплакацію "Калькулятор" під версію ОС свого власного телефону, як приклад.

3

Re: План розробки мобільного додатку .

syperworksman написав:

Доброго дня.

Доброго.

syperworksman написав:

Допоможіть будь ласка,з планом навчання .

Добре, початок вже подобається, гарний підхід до навчання.

syperworksman написав:

Є ціль ,навчитися робити додатки для андроїд ,нескладні ігри, не можу зрозуміти що конкретно маю  знати (або хоча б гуглити в цьому напрямку).

Гарно допоможе вам зорієнтуватися довідка Android для розробників, наприклад ця по ігровим рушіям.

В ній ви знайдете базову інформацію, як які мови використовує для скриптування, так як створити проект правильно.

Щодо рушіїв, то який обрати тут треба виходити з ліцензій та доступної документації до них, бо чим доступніша ліцензія тим доступніша документація. Також на стане мить коли вам треба буде опублікувати вашу роботу щоб мати що показати в портфоліо і тут наявність можливості використання в некомерційних чи малодохідних проектах без предплати буде корисною.

Особливо раджу по кожному з них пошукати англомовні туторіали по створенню графіки до них, бо на початках вам знадобиться роботу дизайнера брати на себе і тут легкість та доступність створення різних примітивів може вплинути суттєво на ваш процес навчання.

syperworksman написав:

Більш схильний до ігор на андроїд ,якщо правильно розумію с# треба йти туди бо він з unity дружить.

Незалежно яка мова є робочою для рушія, чи то C# чи Lua чи C++, вам треба освоїти також Java/Kotlin, так як при створенні гри ви роботою лиш в середовищі рушія необмежетися, тож доведеться ще допрацьовувати елементи які не надасть рушій і там вам знадобиться Java/Kotlin.

syperworksman написав:

Якщо є люди з досвідом, будь ласка накидайте план.

1. Якщо немає досвіду написання коду, то радив би почати з того щоб підготувати свої мізки.
Це можна зробити за допомогою якихось курсів на зразок CS50 та сервісів codecombat.com. Всі С подібні мови схожі, тож якщо знайдете сервіс який гарно вам підходить але немає потрібної мови то оберіть найбільш схожу по синтаксису. У вас немає в цей момент вивчити якусь мову повністю, у вас мета дати мозку звикнути до роботи з кодом навіть на простих задачках, щоб потім вам легше навчалося.
2. Почати з синтаксису потрібних вам мов, у випадку С# і Java різниці немає, бо дужі схожі, якщо беремо Lua та Java/Kotlin то тут мабуть треба дивитися по туторіалу зі створення проекту, якщо згенерованого коду рушія досить для запуску то почати з мови скриптування (Lua), якщо ні то мови платформи Java/Kotlin. Не залежно з якої мови почнете почніть з книг типу Head First, там можуть бути в пролозі згадані книги які краще пройти перед тим як почати потрібну вам книгу і раджу того прислухатися якщо немає досвіду програмування, наприклад можуть радити пройти С а в С в пролозі по алгоритмах, тож аналогічно. То добре допоможе вам сформувати в голові правильне розуміння, та не раз ще допоможе.
3. Помірі вивчення синтаксису почніть тренувати мозок на вирішення задач, тобто пошукайте (або знову попитайте) ресурси зі наборами алгоритмічних задач). Чергуйте це з вивченням графіки, щоб мозок не перенапружити одним і тим самим: вирішили складну задачку, після неї візьміть якусь задачку в графіці і так чергуйте.
4. По закінченню синтаксису почніть вже ґрунтовне вивчення рушія, та робіть свої мікрододатки. Спробуйте відтворити якісь класичні ігри чи симуляції. На ресурсах типу codecombat.com/league є змагання ботів, приймайте участь в них. Тобто запланували щось відтворити (проект), розбили то на етапи. Робите етап. Переходите до якоїсь задачки з графіки поза проектом. Потім ще етап з проекту. Потім оновили бота в змаганнях. Потім ще етап проекту. Потім щось про ігрову розробку типу Масахіро Сакурай подивитися, законспектувати. Потім ще етап проекту. і т.д. Головне правило, кожен етап має завершуватися додатком який можна запустити, тобто працездатним кодом який відпрацьовує без помилок.
5. Далі вже публікація, освоєння нюансів з авторським правом, участь у зборищах розробників. У Android розробників є локальні туси на які раз в квартал збираються. Ходіть на них. Спілкуйтеся навіть не про роботу, вам головне знайомства.

Подякували: flatliner, leofun012