Варто використати бібліотеку math.h, там є функція sqrt().
Підключити її можна так:
Після підключення бібліотек опишіть прототип функції:
float triangleSquare(float a, float b, float c, float ph);
По коду цю функцію можна буде викликати так:
triangleSquare(a, b, c, perimeterHalf);
Описати функцію варто після функції main(), при чому тіло функції заключити у фігурні дужки:
float triangleSquare(float a, float b, float c, float ph){
// ... тіло функції
return square;
}
Оголосити змінні в головній функції можна так:
Визначити їх за допомогою вводу так:
Так для кожної змінної.
Також варто оголосити змінну для периметру.
Обчислення півпериметру можна провести так:
perimeterHalf = (a + b + c) / 2;
Це і буде ваш R.
Формула для площі у вас є, просто покладіть її всередину фунції. Тут я вашу S записав як square.
Порівняння площ можна здійснити за допомогою віднімання. Просто оголосіть іще дві змінні і потім в одній збережіть результат функції для першого трикутнику, а в іншій для другого, а потім виведіть користувачу повідомлення, в якому буде різниця:
printf("Trykutnyk 1 vidriznyaetsa vid trykutnyku 2 na %.4f\n", square1 - square2);
Спробуйте це зробити і скажіть в чому виникли проблеми, розберемось.