1

Тема: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Чи є якийсь простий способ це зробити, чи прийдеться писати все самому?

2

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?

3

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

quez написав:

Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?

переводжу відстань в колір для тої карти висот.

4

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

FakiNyan написав:
quez написав:

Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?

переводжу відстань в колір для тої карти висот.

Чому відстань не ціла? Передрікаю вам дуже веселі баги.

Подякували: koala, leofun012

5

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

quez написав:
FakiNyan написав:
quez написав:

Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?

переводжу відстань в колір для тої карти висот.

Чому відстань не ціла? Передрікаю вам дуже веселі баги.

ну, тому що так влаштований ігровий рушій. Там є юніти, 1 юніт, це щось типу одного метра. А є й сантиметри, розумієте? А  рельєф плавний такий. От, один об'єкт на висоті 7, а інший, на висоті 8. Бачите?

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/8ZlVi.jpg

В мене є ідея, використовувати лише одну цифру після коми, і знищити кому, тобто, якщо в мене число 10, то це буде 100 в моїй інтепретації, якщо 10.1, то 101, якщо 11.1, то 111, якщо 11, то 110, фєрштейн? Як вам така ідея? 1-9 сантиметрів це не так вже й багато, тому якщо перед персонажем, котрий стоїть на висоті 10 є якась штука, висотою 10,01 або 10.08, то вона буде вважатись такою ж, як і штука висотою 10, тобто персонаж зможе пройти, і те, що ноги будуть трішки в землі (адже я не буду знати, що треба підняти персонажа трохи вгору) не дуже погано вплине на гру, адже ніхто не дивиться на ноги персонажа.

Прихований текст

окрім мене, мене завжди бісили такі штуки, ну коли персонаж в землі. Потім я це виправлю, але мені треба буде інтегрувати PhysX в сервер

6

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.

7

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

А причому тут колір?

8

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

quez написав:

Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.

можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.

9

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Вітаю FakiNyan, ви тільки що відкрили фіксовану десяткову крапку :)
Насправді вам треба просто обчислювати висоти в міліюнітах (чи сантиюнітах), от і все.

Подякували: FakiNyan1

10

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

koala написав:

Вітаю FakiNyan, ви тільки що відкрили фіксовану десяткову крапку :)
Насправді вам треба просто обчислювати висоти в міліюнітах (чи сантиюнітах), от і все.

Я ще й не таке відкрию!

11

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Torbins написав:

А причому тут колір?

Дійсно, він тут нафіг не треба. Я просто хтів якось візиалізувати цю карту, аби наочно запевнитись в тому, що вона вірно побудована.

12

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

FakiNyan написав:
quez написав:

Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.

можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.

Борони боже, щоб я переконував використовувати float. Тоді вже int беріть, ті самі чотири байти, але без округлень та іншої нечисті.

Подякували: leofun011

13

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

quez написав:
FakiNyan написав:
quez написав:

Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.

можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.

Борони боже, щоб я переконував використовувати float. Тоді вже int беріть, ті самі чотири байти, але без округлень та іншої нечисті.

тоді я буду використовувати сантиюніти, як порадив пан koala

14

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

обожнюю писати в одну строку

Console.WriteLine(Convert.ToUInt16(13f.ToString("F").Replace(",","")));

15

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Lisp не пробували?

Подякували: quez1

16

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

koala написав:

Lisp не пробували?

Нє, а нашо?

17

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Бо вам функціональне програмування подобається :)

18

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

koala написав:

Бо вам функціональне програмування подобається :)

Хіба? Мені подобається наслідуватись від класів і поліморфізм

19

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

Ну то поліморфно наслідуйтесь від класів в один рядок :)

Подякували: 0xDADA11C7, FakiNyan2

20

Re: Як перевести float в шістнадцяткову систему?

FakiNyan написав:
koala написав:

Бо вам функціональне програмування подобається :)

Хіба? Мені подобається наслідуватись від класів і поліморфізм

То ви просто не пробували писати іммутабельні функції вищого порядку.