Тема: Як перевести float в шістнадцяткову систему?
Чи є якийсь простий способ це зробити, чи прийдеться писати все самому?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C#, .NET → Як перевести float в шістнадцяткову систему?
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Чи є якийсь простий способ це зробити, чи прийдеться писати все самому?
Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?
Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?
переводжу відстань в колір для тої карти висот.
FakiNyan написав:quez написав:Вам треба представлення float? Можна зробити як тут.
Що ви таке дивне робите?переводжу відстань в колір для тої карти висот.
Чому відстань не ціла? Передрікаю вам дуже веселі баги.
ну, тому що так влаштований ігровий рушій. Там є юніти, 1 юніт, це щось типу одного метра. А є й сантиметри, розумієте? А рельєф плавний такий. От, один об'єкт на висоті 7, а інший, на висоті 8. Бачите?
В мене є ідея, використовувати лише одну цифру після коми, і знищити кому, тобто, якщо в мене число 10, то це буде 100 в моїй інтепретації, якщо 10.1, то 101, якщо 11.1, то 111, якщо 11, то 110, фєрштейн? Як вам така ідея? 1-9 сантиметрів це не так вже й багато, тому якщо перед персонажем, котрий стоїть на висоті 10 є якась штука, висотою 10,01 або 10.08, то вона буде вважатись такою ж, як і штука висотою 10, тобто персонаж зможе пройти, і те, що ноги будуть трішки в землі (адже я не буду знати, що треба підняти персонажа трохи вгору) не дуже погано вплине на гру, адже ніхто не дивиться на ноги персонажа.
Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.
Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.
можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.
Вітаю FakiNyan, ви тільки що відкрили фіксовану десяткову крапку
Насправді вам треба просто обчислювати висоти в міліюнітах (чи сантиюнітах), от і все.
Вітаю FakiNyan, ви тільки що відкрили фіксовану десяткову крапку
Насправді вам треба просто обчислювати висоти в міліюнітах (чи сантиюнітах), от і все.
Я ще й не таке відкрию!
А причому тут колір?
Дійсно, він тут нафіг не треба. Я просто хтів якось візиалізувати цю карту, аби наочно запевнитись в тому, що вона вірно побудована.
quez написав:Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.
можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.
Борони боже, щоб я переконував використовувати float. Тоді вже int беріть, ті самі чотири байти, але без округлень та іншої нечисті.
FakiNyan написав:quez написав:Ідея дуже хороша. Проте я не бачу причини позбавлятись від одиниць сантиметрів. Якщо вони влізають в тип, то їх цілком можна залишити.
можна, але при великих розмірах світу карта буде важити в два рази більше, адже зараз я хочу використовувати ushort, а це 2 байти, а float вже 4. Гаразд, ви мене переконали, я буду використовувати float.
Борони боже, щоб я переконував використовувати float. Тоді вже int беріть, ті самі чотири байти, але без округлень та іншої нечисті.
тоді я буду використовувати сантиюніти, як порадив пан koala
обожнюю писати в одну строку
Console.WriteLine(Convert.ToUInt16(13f.ToString("F").Replace(",","")));
Lisp не пробували?
Lisp не пробували?
Нє, а нашо?
Бо вам функціональне програмування подобається
Бо вам функціональне програмування подобається
Хіба? Мені подобається наслідуватись від класів і поліморфізм
Ну то поліморфно наслідуйтесь від класів в один рядок
koala написав:Бо вам функціональне програмування подобається
Хіба? Мені подобається наслідуватись від класів і поліморфізм
То ви просто не пробували писати іммутабельні функції вищого порядку.
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися