1

Тема: Відносний рух камери та інше

Хай. Дуже комплекса проблема. Постараюсь зрозуміло пояснити, що вимагається.
Є кораблик літающий мій. Є камера, котрій присвоюється позиція цього корабля, і таким чином корабль знаходиться завжди посередині єкрану. Треба зробити так, аби при русі, наприклад, вліво, камера змінювала свою позиції таким чином, аби кораблик відображався біля правого краю екрану. Ця картинка пояснює, в котру сторону рухається корабль, і де він має знаходитись на екрані.

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/a7Vw8/969671d4f6.png

Які дані ми маємо?
1) Вектор руху корабля, він являє собою швидкість корабля та сторону, в котру він летить, тобто швидкість корабля ми маємо, і сторону ми теж можемо дізнатись
2) Трансформація кооридат ігрового світу та координат екрану, тобто ми можемо взяти розмір екрану, в мене це 1600х900, і перевести точку 0х900 (вона відповідає нижньому лівому куту екрана) в координати ігрового світу, таким чином ми можемо рухати корабль відносно екрану, або дізнатись, чи знаходиться корабль в межах екрану
Зараз я зробив от так
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=148147
Тут я спочатку присвоюю координати корабля камері, а потім ще додаю до координат камери вектор швидкості корабля, таким чином камера зміщується в ту сторону, в котру летить корабль. І відстань, на котру зміщується камера залежить від швидкості руху корабля. Але як бачите, камера дуже сильно зміщується і корабель зникає з поля зору камери, як зробити так, аби він не зникав?
ну ви зрозуміли, ага?

2

Re: Відносний рух камери та інше

Може помножити вектор швидкості корабля перед додаванням до позиції камери на 0.618033 ?

3

Re: Відносний рух камери та інше

bunyk написав:

Може помножити вектор швидкості корабля перед додаванням до позиції камери на 0.618033 ?

та я домножав, ліл, але ж екрані різного розміру бувають, де добре 0.618033, а де погано

4

Re: Відносний рух камери та інше

от вам http://webplayerbuild.ru/view.php?id=881585